• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • brud 11/11

jo.. jag har suttit i Christer sjögrens knä på kanarieöarna.. jag var 12 då.. hahahaha

Kramar Hasse kvinnaböske i sälen efter en sångstund!

Känner Paula Pennsäter

Har en kompis som nobbat Bosson

• Marskatt

Har serverat Jerry Williams (i bara t-tröja o kalsonger...) smörgåsar mitt i natten. Badat med bröderna Herrey i en älv. Hjälpt Orup i Bräckeliften (Åre). Suttit bredvid Lasse Åberg o väntat på flygplan (flera gånger). Stått i en skylift tillsammans med Ewert Ljusberg (medan 25 000 personer skrek som besatta...). Och ett antal kändisar betalade i min kassa när jag jobbade på ICA i Åre. En riktigt "konstig" Lassie har jag också. De kineser som var allra bäst i konståkning för ett par år sen (paråkning) har jag sett träna och pratat en hel del med i World Trade Center i Beijing. Jag fattade aldrig då hur bra de var/var på väg att bli, men det var ju himla kul att se dem på TV sen!

• Marskatt

Glömde ju bort... Björn Skifs bodde granne med min morbror när jag var yngre, så han stötte man ihop med i tid och otid. Anledningen till Herreys o Jerry Williams - samma morbror hade en folkpark där vi ofta hjälpte till. Anledningen till Ewert Ljusberg i skyliften kan ni få fundera på...

• Kat77

Jag har pratat med LL Cool Js fru.. Jag jobbade på ett företag i New York där vi anställde au pairer och en av dem som sökte jobb hade jobbat för honom så jag var tvungen att kolla hennes referenser.. Viken dryg människa hans fru var, babblade bara på om hur jobbigt det var att va kändis, knappt ett ord om au pairen som jag ju ville veta!

• novali

Min vännina hade nyligen en fling med Farez (Jalla jalla!)

Var på konsert för hundra år sedan på Green Day. En som var med oss svimmande av påtryckningarna och sångaren kom efter konserten till vår bil och pratade med oss och gav henne saker från bandet! (Storsint!)

Jag och mina kompisar har lekt sanning och konka med Stefan Odelberg (inte såå het kanske, han är nån trollkarl typ) varpå en av tjejerna hamnade i säng med honom!

• burken

Har sprungit på John F Kennedy JR i Central Park, tillsammans med Darryl Hannah! Han tog av sig sin tröja, vilket vi tjejen var väldigt nöjda med!

• Kajsa.D

Min bror har gått i samma klass som Ola Forssmed som spelade Micki i Rederiet.
    O jag hade ola´s pappa som bildlärare

• Dallas

Jösses jag glömde ju ett par "Lassies"

* Harry Brandelius ( grym wowfaktor )på torget i Halmstad :även detta på det glada 80-talet. Farmors idol *fniss*

* Arvingarna träffade jag på Dressman i Göteborg. De hade svårt att välja jeans och slipsar, och frågade oss vilka de skulle välja. Jättetrevliga killar

• Nean82

Jag har visat räddningsdräkter för Henrik Schyffert, både han och hans fru var jättetrevliga.

Robert Aschberg var också inne i i båset och kollade in dräkter, men han pratde jag inte med.

Min kompis har hållt påven i handen, han som dog för några år sedan.

Samma kompis följde efter Mark Levengood genom halva stan och ropade Maaarkk maaarrk efter honom.

Sedan har jag sett BB kändisar (numera okända förutom Linda Rosing)stå och handla korv inne på en mack.

Har serverat en svensk sångare (rödhårig) minns inte vad han heter.

Även en skådespleare från varuhuset som jag inte heller minns vad han heter.

Ja och så har jag (ej ensam) körat bakom Göran Engman när han sjöng Elvislåtar. Han är superduktig.

(Usch vad tragisk jag låter ha ha)

• Snuffen

Jag stöter på arvingarna-tommy asofta, om min killes arbetskompis är kompis med alla i arvingarna...

Svar på tråden Jag mötte Lassie!