Här kommer några av mina "Lassie" historier:
-Jag har sålt en bandspelare till Christer Pettersson... Han var full? eller hög? eller båda delarna och skulle ut i parken och festa med polarna.
-Jag var på semester någongång i början på 80-talet i Skottland med min familj. Vi bodde långt ute i ingenmansland på ett litet B&B hos en tanta och farbror, det fanns typ ett hus med12 rum och inget mer. Det var bara hedar så långt ögat nådde. 3 badrum till alla rum och frukosten åt man i familjens matrum där tanten lagade all mat. Vi och U2 var de enda gästerna på det pensionatet. (Kan tala om att jag var lite för ung för att veta vilka de var då och de var inte alltför kända på den tiden). *Tänk om det vore idag ändå) =)
-Jag och min kompis var och handlade en dag, (början på 90-talet) när vi kom ut på parkeringen så kom två grabbar i en döläcker porsche upp brevid våran bil.
Jag säger till min kompis, kolla, grabbarna har fått låna pappas porsche...
Min kompis bara skrattade och sa men du det där är ju Mats Sundin... jag kollade på henne och sa VEM FAN är Mats Sundin.... (noll koll när det gäller sport alltså) Grabbarna skrattade ganska gött eftersom de hört allt genom takluckan på porschen. (Idag VET jag vem det är) ;)