• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • BT brud

Jag tränar på¨samma gym som Mona Salin,
    För många år Sen tappade Dregen sin gaffel på en restaurang jag tog upp den för han , men jag viste inte vem han var då Min kompis sa det sen! Men han va trevlig!

Sen har jag varit hemma hos Dagfinn i SHABOM på men det var några år sen!

Jakob Eklund , M Persbrandt Magnus Roos, stina (finska ) i Beck har jag hälsat på ,

• BT brud

Coornet !?

Kanskje var det samma gata? min svägerska var granne med Carola innan dom flyttade derifrån!
    dom var även där på inflyttningsfesten ,hahah med pool som det stog i skvaller blaskan i själva verket var det Amadeus plaskbassäng ( upp blåsbar) hahaha

• Brud i Vinterhagen

Som liten var jag, min mamma och några kompisar till henna och tog ett sent kvällsdopp, en av kompisarna var ABBA Fridas son. Niklas Frisk från dåvarande Atomic Swing åkte in på vår gård och frågade efter vägen till Abba Fridas son. Min morbror är nära vän med Janne Åström och gör många spelningar tillsammans med honom. Min morbror är dock inte lika känd... Per Morberg springer jag ofta på i mataffären eller på macken. När jag jobbade en period på AstraZeneca var kronprinssesan Victoria där och jag mötte henne i en dörr och höll upp den åt henne och hennes följe.

• klurifax

Mrs. 170307
    Die Toten Hosen! Lite sotis en halv sekund...

Sen känner jag Henke Larsson, eller ja rättare sagt hans fru!

• Engäst

Å ja har fått en puss på kinden av Tommy Nilsson då jag sjöng med honom....

Det tar aldrig slut detta

• Strumpan.

En man i släkten har släktforskat och kommit fram till att jag är släkt med både Niclas Strömstedt OCH gunde svan. Vet dom om att dom är släkt med varandra?

• Engäst

...och min pojkvän är släkt med Greta Garbo och Astrid Lindgren...Hur coolt är inte det

• Bridetobee

Jag mötte Offspring på en Finlandsbåt en gång. Mina vänninor var "intresserade" men inte speciellt talförda på engelska så jag fick sitta och överstätta.
    Kompisarna följde med över svenska gränsen i deras turnébuss som åkte fast i en narkotikakontroll och de blev kroppsvisiterade. Mindre kul!!

• Majsan_älskar_Martin

Vad roligt att läsa alla historier...!

*Jag fick 14 röda rosor av Joey Tempest som är min stora idol. Lite roligt är att min m2b har spelat och sjungit med Joey i publiken.

*Jag har blivit "utskälld" av Anita Ekberg på jobbet nyligen.

*Har i mitt jobb träffat många artister, skådespelare, komiker, kungligheter och politiker och därav presidenter. Dock inga världskändisar!!!

*Träffat och "känner" alla deltagarna i Feme Factory säsong 3 (hösten 2003-våren 2004) eftersom min m2b var en av deltagarna. Bl a har Sandra Dahlberg försökt lära mig snusa och Jimmy Jansson sov jag i samma hotellrum som. Bert Karlsson träffade jag flera gånger i samband med FF. Bl a åkte jag med honom i hans bil och sov över på Mariann Grammofon. Jag gillade honom INNAN jag träffade honom. När min m2b åkte ut strax innan finalen klappade Bert mig på ryggen och sa: "Är hon ledsen?" Jag träffade också flera av de tidigar deltagarna som Fame och Dajana (nu programledare på 3:an).
    Jag var faktiskt själv lite kändis ett tag under och efter programmet och skrev t o m autografer.

*Johan Rheborg har bett min m2b om en autograf på Aftonbladets TV- gala.

• Majsan_älskar_Martin

O ja. När jag var med i Svedala Lucia som 15- åring sjöng jag för Wayne Gretsky och resten av NHL´s all star lag på Sturup.

Svar på tråden Jag mötte Lassie!