• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • Silverlyran

- Jag har hälsat på kungen med vänster hand.
    - har hjälpt Lill-Babs att leta efter sin tappade lins.
    - har varit i fransk skvallerpress då jag umgicks med en massa kända fun-boardsurfare i ett år när jag var au pair.
    - har åkt i samma tågkupé som Solstollarna.
    - har körat bakom en massa artister

och så två höjdare:
    - när jag gick i sjuan frågade en av killarna i Backyard Babies chansen på mig. (då gick de i första åter på gymnasiet)
    - jag har hånglat med killen vars farbror var pilot (eller andrepilot) i Gottrörakraschen.

• Sofia08

Jag har ätit middag med Arsenal-spelaren Thierry Henri! Fast han var verkligen inte så rolig..haha.

• förhoppningsis

glömde, är släkt med Gordon Ramsay (han i arga kocken) och Olof Skötkonung

• Berner

Jag har varit på samma bild i Häntextra som prinsessan Madelene när hon var på besök på US i Linköping. Hon var på lekterapin och varken åt eller drack av sitt fika.

• Strumpan.

Silverlyran :
    Hej släkting.
    Verkar som om de flesta är släkt med Gunde. Vad konstigt

• 20071231

Strumpan
    Jag tänkte precis detsamma!
    Han har väl en stor släkt...

• V I L M A

Å vilken rolig tråd!
    Jag var på Moderna Muséet i Stockholm och skulle gå på toa. Öppnade en ledig toadörr och där satt Helena Bergström som hade glömt att låsa.

• V I L M A

I slutet av 90-talet sålde jag godis på en musikfestival och några mörkhyade amerikaner med massor av guldkedjor och byxorna nere i knävecken handlade av mig. Jag frågade vilka dom var och de sa att de var en hiphopgrupp från New York. Kommer inte längre ihåg namnet på gruppen, men jag visste i alla fall inte vilka de var. Jag mailade min amerikanska kompis i New York och frågade om hon visste vilka de var. Och hon var helt förtvivlad att jag hade träffat hennes stora idolet i Sverige och att hon som bodde i deras hemstad aldrig ens sett dem. Hennes kompisar ringde och mailade mig också för att få information om dem...
    Fasen att jag inte kommer ihåg vad de hette. Deras låt gick i alla fall så här
    "hey what you doin' sorry I cant get through, but give me you name and your number and I'll get back to you"

• V I L M A

20071231 Ja! Precis, dom var det!

Svar på tråden Jag mötte Lassie!