• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • Firestarter

Pratade lite med Magnus Uggla på Gotland i sommras.

Lars Winnerbäck gick in i mig så jag höll på att ramla. Han sa "oj ursäkta hur gick det" Jag sa.. "eehhh.. bra" sen tänkte jag åå Winnerbäck hihi. :)

Hihi, bäst är nästan att jag jobbade på mammas jobb (folktandvården) och arkiverade en massa gamla journaler. Då fanns Lousie Hoffstens gamla journal där. Så den läste man såklart! :)

Om hockespelare räknas som kändisar har jag massor roliga historier! hihi

Just det festade med han göteborgaren "vi är pojkarna som busar med flickornas små musar" vad geter han.. björn eller nåt va. Men jag visste inte vem han var. Men han sjöng å spelade gitarr i allefall. *hehe*

• Lintuvirta

Jag jobba som elev assistent till "Svenne & Lottas" barnbarn...Men det är ingen merit....=0(

Läste även i en skvaller tidning att "Svenne & Lotta" bodde i en lyxvilla...Den ser jag från mitt fönster och den är INTE lyxig..

• Swing

V I L M A: Blev lite nyfiken på De la soul nu! (Jag har bara hört låtversionen med Curiosity Killed The Cat, men den var ju betydligt tidigare).
    Min senaste: stod och väntade på (försenat, grr!) bagage på Charles de Gaulle i Paris för några dar sen. Intill mig stod Kent Finell, och en annan gubbe med ännu större mage.

• Celeste

Där jag bor bor många kändisar. Handlar i samma butik som Pernilla Wahlgren, Sofia Wistam, Christer Lindarw och Kicki berg (från MTV) bland annat.

Förra veckan på stan såg jag Olle i fråga Olle och Martin Björk, men inte tillsammans.

En gång när jag handlade trängde jag mig framför någon i mjölkdisken, det vr Martin Stenmarck. Minns att han hade dödskalleringar på varje finger...

Min syster jobbar på hotell. De träffar kändisar hela tiden. trevliogast än så länge är Carola, otrevligast är Idol-Agnes.

Jag är kusin med en idrottskändis...

• M.O:s älskling

Få se om jag kan ha några:

På resturang i Halmstad så servetade jag "dr cosmos" från barnprogram, han pettersson från Time out och Sanna ekman å hennes dotter. Jag fick rekommendera vad de skulle äta och de blev jättenöjda å gav en massa dricks.

Min kompisjobbade på fik som peter wahlbeck brukade va på samt Ljungberg.

Under storsjöyran såg jag en söt kille å sa till min kompis: haka på, och föjlde efter honom in i folkmassan och ställde oss en liten bit framför. min polare försökte hela tiden säga: hörrö, den där killen... å jag avbröt. Jag vet! han ska jag ha! men när vi kollade bakåm oss så var det Linus Wahlgren å pernilla å Micky från rederiet å monika från fame factory. hehe kom av mig med att ragga.

Frank andersson har jag beställt drink av på nån barturne.

Har flygit med robinsson-robban, peter siepen och laila freivalds flög till karlstad och hade nästan halva planet för sig själv för att hon å 2 livvakter skulle sitta där.

Min gymnasiekompis var släkt med "madicken".

• M.O:s älskling

Håkan hemlin skulle flyga till Bromma på gaten brevid min. mamma var på samma krog som marcoolio i vintras när han bröt foten. Hon stod i baren och då han försökte leksamt sno ett glas å hon slog honom på handen på skämt och log, då tog han hennes hand och pussade på den. mamma har även shakat loss på dansgolvet med håkan hemlin.

• gota

Är också släkt med Heliga Birgitta och en drös svenska kungar (som de flesta är i Sverige!). Är ingift släkt med Erik Gadd.
    Min M2B är släkt med bla Astrid Lindgren och Dan Andersson.

• loolloo

gota !?

va kul min arbetskompis är också i slekt med Dan A

• snäckan80

Har ett par.
    Den jag kommer minnas mest är nog för ca 3 år sedan när jag var på en restaurang i Köpenhamn där min m2b jobbade på då. Jag och en vän satt där och hade käkat middag och tog ett par drinkar och vi tyckte det blev väldigt mycket folk helt plötsligt. Vi bestämde oss för att gå vidare ut i köpenhamnsnatten och jag dundrar ut först och tycker jag känner igen ett ansikte väldigt väl. När min vän kommer ut sa jag : det var ju prinsessan Alexandra (hon var ju prinsessa då) och det visar sig att min vän bett prins Joachim att flytta på sig. Han hade vänligt bett om ursäkt och gjort detta.
    Gick förbi Aerosmith- sångarens dotter (har hjärnsläpp nu), hon som var alv i Sagan om ringen filmerna, när jag var i NYC.

Min m2b har dansat med Jade och Mick Jagger på en nattklubb. Och serverat mat till en massa kända männniskor på ovanstående restaurang.

• fruaugusti07

när jag jobbade i Rättvik var Morten Harket på ett bröllop så honom har jag serverat frukost...

på Junibacken kom en liten kille fram och puttade min dotter då 2,5 år. pappan Jonas gardell kom fram och bad så mycket om ursäkt men jag sa att det var ingen fara . Hon puttade tillbax:=)

Förra året var jag på efterfesten till melodifestivalsfinalen....(största händelsen i mitt liv utom barnen och mitt kommande bröllop!!) och där kryllade det av kändisar.

på årets bröllopsmässa var ju som de flesta av er vet Linda Bengtzing konferecier i sthlm. Hade min månadsgamla son i bärsele. Hon såg honom och log ett"ÅÅÅ så sött" leende.

Förra hösten vaggade jag gravid hemma i Jakobsbergs centrum. Då mötte vi AIK;s tränare Rikard Norling och hans lika vaggande fru. Min mb2 som är AIK;are blev riktigt glad över mötet och särskilt att tränaren i fråga såg att han hade en tröja med rätt märke på sig och sa hej .....

Svar på tråden Jag mötte Lassie!