• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • Kakan -07

Idag när jag var på väg tillbaka till jobbet (15 minuter sedan) efter lunchen höll jag på att krocka (gående) med en stressad Joe Labero som skyndade ur sin bil och in på en skönhetssalong på Rådmansgatan i Stockholm!

• Soofia

Hej!

I tisdags kväll var min sambo på möte på Grand Hotel och när han skulle ut pratade han med en kompis (tittade alltså inte rakt fram) och gick rakt i famnen på Mr Bean....

Och för några år sedan cyklade jag i närheten av Bogesúnds slott och träffade Dr Green från Cityakuten med sin lilla dottern....

• Fröken Malm

Jag och min kompis var ute och gick med hennes hund på Avenyn i måndags.

Då kommer en man fram och frågar en massa frågor om hunden. Mannen ifråga var han som spelar Gösta i Sällskapsresan. ("Du kilar upp på rum 442 och hämtar mitt röka")

• Lemon pie

När jag jobbade som Au Pair i Italien gick yngsta barnet i min familj i samma klass som Eros Ramazzottis dotter. Vi var lite "ciao" med varandra när vi hämtade barnen.

• snart är det dags!

Har skakat hand med sångaren i moneybrohter i TV-huset i Växjö. han var där för att va med i voxpop och jag va där med några studiekompisar från universitetet för att skriva om svt:s organisationskultur. Det va lite kul o stöta ihop i korridoren, han trodde vi var liet halvkändisar som oxå skulle in i studion, ha,ha!

• snart är det dags!

kom på en grej till:
    när jag va i sthlm senast kommer Lars wallin strosandes utanför NK. dan efter var vi in på en inredningsbutik och vem håller jag inte på att krcka med där om inte just Lars Wallin. han tittade lite undrande på mig, trodde väl jag va nån slags klänningsdesignerstalker!

• snart är det dags!

har även blivit halvt om halvt uppraggad av peter siepen, men han såg ganska sleesig ut i sin cowboyhatt, tajta jeansskjorta med avklippta ärmar o glittrande örhängen! ha,ha! o så körde han nån slirig replik om "står ni här och väntar på mig tjejer!" till mig o min kompis. vi höll på å fnittra ihjäl oss!

• fru Vargtass

När jag var typ 12 år var jag på ridläger i Sala. Då bar Frank Andersson mina väskor till vårt rum. Det var hans fru som drev ridlägret. Senare under veckan stod Görel Crona i köket och serverade mat åt oss.

• Fröken Malm

En vän till familjen är intresserad av sportbilar men totalt ointresserad av sport. En gång i Halmstad hade han stått och tankat sin Porsche medan sonen var inne på macken och handlade. När han står och tankar kommer en kille i Ferarri fram och de börjar småprata lite.

När sonen kommer ut säger pappan: "Trevlig kille det där!"
    Sonen: "Men pappa det var ju Fredrik Ljungberg"

(Jag hade dött!!!)

• Nean82

snart är det dags!

Jo det har jag och min kompis också råkat ut för.
    - Nämen ni har ju inte fått nå pussar tjejer!!!

Ha ha, han tog sin värdroll på allvar

Svar på tråden Jag mötte Lassie!