• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • Garbo23

jag blev jättefull på en fest som nån stor tidning ordnade och trängde mig in i Galenskaparnas loge efter att de uppträtt. Vad som egentligen sas där kommer jag inte ihåg men jag tror att ett par av dem var halvnakna. Jag fick iaf deras autografer till en kompis pappa som har dem som idoler, vilket nog var tanken med mitt intrång.

• BrendaStarr

När jag handlade på kapp-Ahl i Helsingborg häromdagen stod mat-Tina Nordsrtöm före mig i kön... ;)

• BrendaStarr

..å så heter det Kapp-Ahl och Tina Nordström...

• 4:e Maj

Tog i hand med den Brasilianska fotbolls spelaren Ronaldinioh (hur stavas det?) i mandags kvall da jag stotte pa honom i hotel lobbyn. Ska bli urkul att beratta for alla killarna pa jobbet nasta vecka!

• A:s wife

jag vann en tävling en gång och fick träffa hela gruppen The Darkness. dom var asroliga och kastade jordnötter på varann tvärs över rummet =)
    min sambo vann flera "träffa-kändis-tävlingar" när han bodde i London, och har träffat Atomic Kittens och några andra kändisar som jag inte kommer ihåg vilka det var nu...

• gota

Vann en tävling när jag var 15 år i Se och Hör. Priset: vara med på premiären av Fd fruars klubb. Träffade bla Maud Adams, Lill-Babs mm.

• 4:e Maj

Kat77
    Ha ha! Nej, vi bodde bara pa samma hotel som laget och stotte pa dem i lobbyn.

• A:s wife

en riktig hottis:
    Min kollega är ingift släkting med Janne Schaffer!!

• MariaMaroschka

Jag har stått och sålt singlar med Pandora på en lokal festival.

När jag var 14 år så fick jag och mina kompisar tag i Martin Timells telefonnummer och en av mina kompisar ringde men sa att hon nog kommit fel. Han vart jätteförbannad och sa att det var "fittig stil" att ringa och störa han.

Svar på tråden Jag mötte Lassie!