• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • ninjan

en släkting till min släktings pojkvän har bott granne med robert gustavsson. Han verkade inte så kul privat, tyckte de. Snarare lite märklig, för när han gick in och ut ur huset så "smög" han tätt mot väggen...

• Kajsa.D

Mina föräldrar har bott granne med fröken sverige. hon vann någon gång i slutet av 60 talet

• RayofSunshine73

Min m2bs kusin är en av domarna i Idol. Personen i fråga bor också runt hörnet så jag stöter ihop med denna person rätt ofta.
    (Skulle bli halshuggen av familjen om jag sa vilken det var). Själv har jag aldrig sett programmet....

• Fru någongång.

du kan ju bara ge en ledtråd så säger du ju inte vem det är :) Nu blir jag ju jättenyfiken :)

• Thunberg

Jag stod bredvid anders glennmark på en konsert i globen.

Flög m samma plan som Paulo Roberto till Luleå. Han satt själv längst bak o såg lite surmulen ut

Min kusin har kroppsvisiterat Sven Wolter när hon arbetade på flygplats

• Kat77

Jag har en kompis som "varit" med en svensk kändis, som är i tidningarna varje dag, och han fick typ inte upp den haha.. Det var ingen engångsföreteelse heller, så man undrar ju va denna person tänder på!
    Tänk va rik jag kunde bli om jag skvallra för nån tidining ;)

• Coornet

Det är helt otroligt, jag brukar alltid klaga över att jag minsann aldrig träffas några kändisar men kommer bara ihåg fler och fler historier där jag faktiskt träffat dom.

När jag jobbade som au-pair i Saltsjöbaden för många års sedan, hade min familj Carola som granne. Träffade henne på Ica en kväll oxå :)

• Noomi

Jag stod och tittade i ett skyltfönster en gång. När jag kollade upp stod Peter Wahlbeck där inne och såg allmänt paranoid ut. Han verkade helt övertygad om att jag var en stalker.

Jag har gått i samma klass som två tjejer, den ena har hånglat med Ola Salo och den andra har legat med honom.

• Eriks blivande fruga

Carolas hund har slickat på mina skor i en bankomatkö i Uppsala!

• Eriks blivande fruga

Kom på en till.
    Har tagit leg på Kikki Danielsson och hon blev skitsur!! Har även "körat" bakom henne på en julkonsert med en gospelkör!

Svar på tråden Jag mötte Lassie!