• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • Lilla_Hemlig

Jobbar extra på SJ, som säljare, och det kommer in både den ena och den andra kändisen. Många stora namn inom politiken har varit och handlat biljetter av mig. Antalet Idol "kändisar" som jag skällt på för att de försenar tåg har jag tappat räkningen på, de kan vara fruktansvärt nonchalanta! En dag ute på perrongen kliver nästan hela tv4:s nyhetselit ut ur tåget och röker.
    Antar att det är på Sj som på Arlanda, man ser kändisar nästan varje dag, till slut är det inget speciellt längre.

Men, jag måste tillägga, att trevligast av dem alla är Ola Salo, som lyckats glömma filofax på tåget och som bad mig om hjälp. Han är nog en av de trevligaste människor jag någonsin träffat.

• Engäst

Förövrigt vinner The Ark den 12 maj i Helsinki....

Såg Brolle Jr på en mack i Högdalen för en tid sedan, med keps så den där fasansfulla luggen inte syntes. Han var riktigt snygg!

• Wunja

OK, här kommer mina fantastiska bidrag till denna tråd:

Min nyblivna man har en gång sålt korv till Bengt Alsterlind (från Hajk, ni vet). Sen har jag fått min kanins klor klippta av Håkan Nessers fru! :D

• Wunja

När jag berättade om den här tråden för min man drog han ännu en "Jag mötte Lassie" som jag känner att jag måste skriva ned här ;)

En gång när ovan nämnda man var i Sälen så trängde sig först Svante Grundberg förbi honom i liftkön, sedan knuffade Sven Melander omkull honom så att han tappade sin bricka inne på en hamburgerrestaurang och när han slutligen kom fram till bordet på restaurangen så hade Stina Dabrowski snott hans stol ;)

• mission impossible?

Jag har sjungit "fyra rom och en coca-cola" för Babsan på en fest under min bartenderutbildning.. Jag och en vän stod i garderoben och om folk la ett pengabidrag i en burk så sjöng vi en sång. Liiite nervöst när det var han/hon (?) som dök upp bara!

• Engäst

Okej...en till...Det var kändisfotboll i vårt lilla samhälle med en efterföljande fest. "Alla" var där, dock sov inte Matti Berenett där hans stackars fru trodde (NEJ, han sov definitivt inte hemma hos mig!!!!!)

• Engäst

Wunja: Värsta dominobrickorna!

• mooogn

Coornet: OT - vilken skola gick du i? Gick du i hans skola i S-torp? Vilken årgång? Själv gick jag i klassen under honom i musikklasserna. Jag är förr -76.

Ursäkta villospåret!

Svar på tråden Jag mötte Lassie!