• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • Coornet

Åh jag har en till.

När jag gick på gymnasiet så var Aftonbladet där och hade någon form av jippo eller informationsturne. någon gång under showen vänder jag mig om och tittar upp på läktaren som fanns i vår aula. Vem satt där, om inte Lars Winnerbäck (Detta var i Linköping. Den skola jag gick på är samma som han gick på när han var liten ;) )

• BrendaStarr

Håhå! När jag skulle flyga till USA 1993 och mellanlandade i Amsterdam så gick jag förbi en knepig samling folk. De var svarta, svartklädda med en liten tanig svarthårig person i mitten... "Konstiga människor, har solglsaögon på sig inomhus allihop" tänkte jag och gick vidare. Och jag gick vidare sisådär tio meter. Tills jag kom på: "Jäklar! Det är ju Michael Jackson!" och så hade jag ingen att berätta det för, jag reste ju ensam... Det var f.ö.i samma veva som han blev pedofilanklagad första gängen och gömde sig i Schweiz...

• BrendaStarr

..å så har jag varit på efterfest hos J-O Waldner...

• BrendaStarr

...å serverat frukost åt Carola... Jag kommer från Borgholm, Öland, om någon undrar - många kändisar där...

• Hobby

Ronjas pappa, Börje Ahlstedt, är god vän med min m2s´s chef. Han var in på hans jobb och hälsade på igår.

Min m2b jobbade på en exlusivare bilfirma förut. Han har varit hemma i E-types vardagsrum och sett honom klä julgranen i gummistövlar. Han hade svärd och sköldar på väggarna. Min m2b skulle köra honom till B&W för att visa att det inte var något fel på bilen han köpt, den vägrade starta. Garantin hade gått ut för fyra månader sedan... E-Type var tydligen väldigt trevlig och vänlig, men en smula "kändisbortskämd".

Persbrant och Martin Lidberg hängde där rätt ofta också. Och ja, Persbrant är lika stor diva i verkligheten som i Beck.

Pontare var också där och köpte bil, han var lika underbar, trevlig och udda klädd som man förväntar sig. Scenkläder på blanka vardagen...

Johan Rheborg hyrde bil... jättetråkig, inte alls rolig...

• Balinda

jag satte mitt emot Brad Pitt på flygplatsen i Warzawa.. jag vågade knappt titta först och sen kunde jag inte sluta stirra.
    Ganska minnesvärt :)

• Hobby

Och jag själv då förresten...

Jag jobbar på Arlanda och satt och solade på en bagagevagen en solig lat dag på jobbet. Vem kliver av planet, jo, kronprincessan Victoria...

• Hobby

Tokig stavning på prinsessa där... Min m2b skakade hand men knugen kom han på nu. Han var typ sex år och har fortfarande inte tvättat handen sedan dess...

• Balinda

Hobby

det blev inte så mycket bättre stavning på knugen..
    :):)

• Hobby

Nä, men det är hans eget fel... Kan han stava så, så kan jag...

Svar på tråden Jag mötte Lassie!