• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • Balinda

mmm,, en gång var jag på Rockbjörne galan. då festade man efteråt med alla kändisar. då såg jag ju massor,,, hängde i baren, pratade med några.. det var kul
    Inte kändiskåt var det ... he he

• Hobby

Nä, okej då, men man minns ju ändå att man träffat dem...

• Balinda

ja jag menade ju att jag var det.. tycker det e urkul med kändisar.. erkänner..

• knolltottan

Rolig tråd...

Min brorsa jobbade en sommar i kassan i en liten butik fylld av sommarturister. En dag kom prinsessan Madeleine och skulle handla på kort och han cool som han är, sa att, ja då får jag be om att se din legitimation!

• discodivan

jag har jobbat som journalist o intervjuat europe, shaboom, orup, lutricia mcneal o robn´raz, kalle bah, dr alban ( urk ), pontus enhörning, sen har jag hjärnsläpp o kommer inte på just nu vilka fler

sen var det ju dokusåpan nalles show, där den svarte dansaren fick nobben av mig då de strippade på en nattklubb, däremot har jag haft lite mer intimt möte med en annan av dansarna där som varo dansade på samma nattklubb vid ett annat tillfälle

sen är Ozzy osborn min pappa - men det har jag tyvärr inga bevis för

• klurifax

Jag har varit samma privata familje-fest som Lars Ulrich (trummis i Metellica). Jag har nämligen varit tillsammans med hans kusin!

Sen satt jag och pratade med Dregen från Backyard Babies en hel kväll utan att veta att det var han. Min dåvarande sambo visste dock vem han var och fick inte fram ett ord! Jag trodde han var sotis...

• humm

jag har sett Lasse Berghagen köpa en porrtidning i Helsingborg, blev inte så förvånad när samma historia upprepade sig för ett år sedan och

handlade på samma ICA som Lars Winnerbäck i stockholm, han köpte ofta kyckling och purjolök.

samlar på kändisar tillsammans med min syster.

• Engäst

Ok...eftersom jag är TS får jag väl fortsätta...Vi åkte till Sthlm den 1 nov-06, ni vet då HELA Sthlm stod stilla pga snön, en sträcka som tar 2,5 t i vanliga fall, tog 10 t. En till som fastnat i kön var sångaren i The Poodles, som vi köade brevid i några timmar...

Kronprinsessan ser jag då och då eftersom jag bor nästan granne med svärföräldrarna

Då jag jobbade på en vägkrog stannade många s.k kändisar, bla Jannike Björling, ni vet Björn Borgs ex, hon tog med sig hunden in och jag var tvungen att säga åt henne att hundar inte var tillåtna i lokalen. Hon blev inte glad.

• Engäst

humm: den där storyn om Lasse B kan du ju sälja till vilken tidning som helst

Svar på tråden Jag mötte Lassie!