• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • Tizzeltazz

Bens wife
    vi måste ha sett bra jäkla fåniga ut när vi upptäckte att det faktiskt var han ;)

• Kat77

Jag fixade in killarna från the Sounds på en klubb/bar i kalifornien för några år sen.. De hade inte leg eller nåt sånt så jag fick prata med vakterna och säga att de var mina "kompisar", haha :)

• Novemberbrud07

Kram av Martin Melin från Robinsson...på krogen i min lilla hemstad...wierd!

• Snuffen

Jag stötet på Lasse Brandeby väldigt väldigt ofta. Han bor nära mina föräldrar.

har sett Paul i ICA-reklamen.

Och stått bakom Joakim Geigert i kassan på JC, Frölunda.

Jobbar på ett lekland på ett köpcenter, och Carolas barn Amadeus har vart inne och lekt hos oss.

Jena Pierre Barda har jag pratat med, faktiskt förra veckan... haha.

• Tizzeltazz

sen har jag pratat med Malin från senaste BB... mest för att hon är nära kompis till m2b's bästis :)

• lotta49

Här kommer en rätt smaskig sak om man får säga så:

Det här var några år sedan då jag jobbade som frukostvärdinna på ett hotell och jobbade enbart helger.

Just den här helgen skulle det vara stor musikfestival i vår stad och många kändisar skulle uppträda och bo på just "vårt" hotell.

Jag skulle jobba hela helgen och börja jobba kl 5 på morgonen så därför hade jag bestämt att efter festivalen på fredagskvällen skulle jag sova över på hotellet så jag slapp kliva upp så tidigt morgonen därpå.( Hade en bit till jobbet).

Jag fick min rumsnyckel och gick upp och lade mig på rummet ungefär vid tio-tiden men hade lite svårt att sova så jag slog på teven.

När klockan närmade sig ett hade jag precis slumrat in då jag hör ett konstigt ljud.

Ljudet blir bara högre och högre och jag inser helt plötsligt att det är ett par som hade det lite VÄL trevligt i rummet brevid.

De håller på som bäst när det helt plötsligt tystnar. Sen hör man fnitter och en kran som börjar spola vatten.

"Skönt" tänkte jag, nu ger de sig. MEN.... 10 minuter senare börjar de igen och håller sedan på så där HELA natten!!!

När klockan sedan ringer halv fem är jag HELT slut! Trött som en tok hasar jag mig ner till receptionen och frågar tjejen som jobbar där vad det var för knäppt par som bodde i rummet brevid mig.

"Dom har hållt på hela natten och rumlat runt så jag har inte fått mig en blund, beklagar jag mig till tjejen.

Hon skrattar och säger..."Det är ju Jill Johnson som bor där med sin man! "

Jag höll på att dö!

Hur som helst så börjar jag jobba och artist efter artist dyker upp för att äta frukostbuffé.

Jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna när jag helt plötsligt ser Jill komma nerspringande i trappen, nyduschad i träningsoverall och pigg som en lärka!!

Fattar inte att människan orkade!!

• MrsD2B

lotta49>> Hoppla - där ser man!

• lotta49

Hehehe, ja vad säger man??

Kändes väldigt skumt att servera henne kaffe och inte brista ut i asgarv!

• Coornet

Jag och min lillasyster var inne på apoteket i gamla stan för ett par år sedan och skulle köpa något (kommer ej ihåg vad) när det kommer ett par och ställer sig bredvid oss. de står och tittar på graviditetstest.

När vi kommer ut är min syrra helt lyrisk, hoppar upp ochc ner och berättar att personen bredvid oss var någon artist. Kommer tyvärr inte ihåg vem det va längre men någon i stil med Charlotte Pirelli, Shirley Clamp eller nåt.

Svar på tråden Jag mötte Lassie!