• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • ninjan

jag har träffat några robinson-typer på en krog här i finland. Det var patrik och anna och den där ryssen..minns inte vad han hette. Men det var väl han som vann?

Patrik tyckte att min pojkvän hade snygg skjorta..och snygg flickvän :P

• Slottet

Jag var i London och hälsade på en kompis. Vi var inbjudna till en filmpremiär (B-film). Efteråt var det fest med efterföljande efterfest. Min kompis följde med en kille hem och jag var ensam och vilsen i London men fick sova över hos en den snälla killen som hade efterfesten (det bodde fler folk där). Jag sov i hans dubbelsäng - Inget hände!!!! Men vi låg och pratade och skrattade hela natten. När jag en månad senare flög till Australien på semester visade de 2 filmer med honom + en komediserie. Jag blev helt chockad. Han är visst ganska stor i England har gjort en massa serier och filmer bla Love actually och Murder City som gick på TV i sverige i sommras, tror jag. När jag berättar historien för engelska vänner blir de helt hispiga.

• Hoppfull Romantiker

Jag känner en som äger en brudklänning som en gång i tiden var med "Kär och Galen" med Lotta Engberg

Smaka på den

• Kajsa.D

På en mässa så gick jag precis framför leif "loket" olsson.

I höstas när jag o min sambo åt frukost på ett hotell i Gbg så gick "Stig Helmer" förbi.
    Jag har oxå sett, han som spelade Carlos i Varuhuset, men även Kim Soulocki.Stavning?
    O sen har jag sett norske kungen på en skid resa i trysil(Norge)

Och i somras såg jag Torbjörn Samuelsson( Bror till Sveriges starkaste man) O sommaren innan det såg jag Magnus själv

Min pappa är kock o han har gjort mat åt Agneta Fältskog.

Jag har även suttit i Janne Schaffer`s knä när jag var liten

• Kajsa.D

Jag såg ju även b kändisen i bonde söker fru. Marcus! Fjantig tycker jag. VA som en barnunge

• Snart Fru Seefeldt

Osten Warnebring halsade pa mig och min davarande pojkvan och sa att vi sag sa gulliga ut...

Har varit pa samma filmpremiar som Minnie Driver och pappan i american pie (vet ej vad han heter)

Gick pa lunch nar jag jobbade i notting hill och sag george michael sittande i en bil..

Prinsessan madeleine var och shoppade pa topshop har i london for nagot ar sedan.

Var pa samma julfest som en av killarna i depeche mode

tihi - sa roligt nar man tanker efter

• Snart Fru Seefeldt

...har ocksa varit pa en foretagsfest dar daniel beddingfield spelade. Efterat hangde han kvar med oss och drack och roade sig. Har verkade mattligt stoddig dock

• Sassalove

Min Lillebrors kompis, är Carolas systerson!

• Snart Fru Seefeldt

Slottet - vilken kille var det. Jag bor i london och blir ju nyfiken...

x

• ceowyn

En riktig "jag mötte Lassie":

Jag är tremännings-kusin med Fredrik Willstrand...."shakin´ Fredrik" som var populär ett tag på 80-talet..... Det ni

Svar på tråden Jag mötte Lassie!