• Engäst

Jag mötte Lassie!

Behöver lite roligt att läsa i min ensamhet såhär på lördagskvllen. Så kan jag få höra lite "Lassiehistorier"??

Jag börjar....

Då jag var liten matade jag och min kompis, Tomas Ledins masvin...dessutom var Anna Book sommarbarn hos min brevkompis, träffade henne en gång.... (Anna alltså)

• Svar på tråden Jag mötte Lassie!
  • jenny_nenne

på tal om fredrik ljungberg så slängde jag ut honom från Mc Donald´s en gång när det var dax att stänga. Hans "coola" kompis sa att vi kunde juh "börja städa runt omkring dem" samtidigt som han nikade lite diskret åt ljungbergs håll.
    Pah, det sket jag väl i att det var han, de åkte ut fortare än kvickt ändå.

• Frullan

Jag har spelat 4-händigt på piano med en packad Lotta Engberg i samband med att jag serverade på en privat fest där hon var gäst. Hon satt på botten av en torrlagd ganska djup trädgårdsdamm och käkade surströmming. (Det var bara hon och en gäst till som åt surströmming och de andra tyckte att de stank så mycket...)

• Frullan

...Den här är bra: Benno Magnusson hade suttit i min mans gamla soffa när den stod hos hans faster och han var där på "efterfest". Undrar jag om dom bara hade suttit i den...

• kyssa

Jag vill ju inte vara sämre än alla andra:
    När jag var liten så lekte vi utanför Europes replokal. :)
    De repade i televerkets källare eller nåt liknande, och vi var alltid där utanför och lekte.
    Så jag såg dem innan de ens var påtänkta för utlandslansering... :)

• snart är det dags!

hi,hi, kom på en till! var statist i vänner & fiender för några år sedan och då fick jag en blomma av rafael edlund som han plockade i en rabatt.
    o sen stötte jag på han som spelade i skilda värdar och hans fru, daniel tror jag han hette (ni vet den där om tvillingparet som inte visste att de var tvillingar o blev kära i varandra) på en fest i höstas. jag o min sambo stod och pratade bröllopsplaner med honom, han o hans fru hade gift sig året innan!
    hans hetaste tips var att njuta av dagen och slappna av, verkligen insupa varenda minut av denna underbara dag. ett bra tips tycker jag!!

• A:s wife

kom på en till!!
    en av min min brorsas bättre kompisar från högstadiet/gymnasiet var såpaskådis! han var med i bl a Tre kronor och spelade äldste sonen i "Värstingfamiljen". så honom har jag "växt upp" med =)

• Snuffen

Måste bara säga när jag läste inlägget ang. emma green och yannick tregaro. Emma Green gick i min paralell klass under högstadiet.

• Mauline

Hm, jag har träffat Bingo Rimér på Lindex på Drottninggatan, han sålde rosa band. Lite av livets ironi att han skulle hjälpa till att sälja rosa band, "rädda brösten" ungefär.

• littlepixiegrl

Gick på gymnasiet med Emma Igelström (simmare) och Sara Johansson (damlandslaget i fotboll)...
    Bingos lillasyster gick jag också på gymnasiet med

• Mauline

Ah, kom på en till, Roger Pontare bor här i Örnsköldsvik och på en konsert som esteterna hade på ett av gymnasierna här så var han domare och satt nästan vid mig hela tiden.

Har även sett Lill Lindfors på Arlanda,
    hon verkar grymt otrevlig :(

Svar på tråden Jag mötte Lassie!