En plats i solen
Simsalabim, nu trollar jag hit er! Till tråden där solen nästan alltid skiner (i alla fall hos någon av oss).
Kram, en av kineserna.
Simsalabim, nu trollar jag hit er! Till tråden där solen nästan alltid skiner (i alla fall hos någon av oss).
Kram, en av kineserna.
Visst lär man sig hur man ska plugga ju äldre man blir. Själv tog jag alltid inlagda pauser i mitt plugg där jag städade, såg en film eller gick en promenad. Det kommer säkert att gå strålande. När är tentan?
Väntar fortfarande på bilder från fotografen. Lovar att lägga ut dem så snart som möjligt.
Skippar definitvit inte BT i första taget!
lourdes - jag du ser ju hur Gemma och jag har blivit efter våra bröllop...vi är ju fortfarande kvar här!
Du ser verkligen urläcker ut. Ser fram emot att se mer bilder från er dag!
Gemma. Man kan kanske inte kalla det low carb när man dricker så mkt vin som jag men jag har varit ganska duktig och försöker hålla mack-ätandet lite lågt... Många sallader och mer sashimi än sushi! Och inget ris och potatis!! Just nu njuter jag dock en skiva franskt lantbröd..... mmm.
margaux - vad duktig du är. Själv skulle jag också behöva hålla diet bara för att få bort det där extra som fastnat runt midjan sen jag gift mig. Har aldrig hållt någon diet och vet inte om jag skulle klara av det heller. Är ju jämnt hungrig.
Lapinette: Nu är jag inte rätt person att uttala mig, har väl lagt på mig ahem... närmare fyra kilo sen bröllopet... men ibland räcker det att byta allt vitt mot brunt, om du förstår vad jag menar. Typ brunt bröd, råris, frukt istället för godis... Och vin är livsfarligt ;) Främst för att man får ett sånt baksug dagen efter. Usch ja, är allt en smula olycklig för att jag inte längre får plats i majoriteten av mina kläder... dyrt och jobbigt att köpa nya.
Och när vi ändå är inne på tema "trist" så har hela världen omkring mig, inklusive mannen, gått och blivit förkylda. Eftersom jag varit så mycket sjuk samt fått kvitto på att min diffusa allergi gör mig väldigt infektionskänslig, har jag numera en grym bacillskräck. Flyttar helt sonika till andra ändan av klassrummet om någon sätter igång och snörvlar och hostar bakom mig. Need I say att en del nog tycker att jag är en smula divig? Men i vissa lägen får man bara skita i sånt och göra det som känns bäst. Hittills har jag klarat mig, peppar peppar.
Sitter på kontoret och ser träd och flagga kastas av och ann i vinden!
Har varit och klättrat idag på lunchen(en lång sådan..) så nu sitter jag och straffsamlar tid! Hade eg en stor smakning i kväll men den blev inställd i sista minuten! Hatar när sånnt sker. Det snor min agenda helt på huvudet... GRRR.
Den jag var på igår med massa olika glas från Riedel var suverän. Otroligt coolt att det kan spela så stor roll vilket jädra glas man har.... Eftersom jag tillhör kategorin vinnörd så har jag redan många glas men efter igår blev det ännu fler... Var ska man få plats med allt? Jag måste nog få tag på det där palatset en dag snart...
Vad ska alla ni göra i sommar? Jag ska till Frankrike och nörda mig lite mer, och musikfestival och Norska västkusten och dyka. Can't wait!
Lourdes, vart går bröllopsresan? Jag hoppas du inte missade den pga sjukdom....
Halloj,
Sitter o hanger framfor datorn o vantar pa en vaninna som skall ringa. Hon har inviterat pa middag i Monaco idag sa jag sitter i start-groparna. Planen ar en stilla hemma-middag, men jag har bytt klader femtioelva ganger och fixat haret..-just in case! Usch, vilket "bar-hoppe-troll" jag blivit men bast att passa pa!! Har fortfarande inte fatt igenom den dar himla transaktionen dar jag loser ut B fran lagenhten, usch...jobbigt att ha det ouppklarat o hangande over sig! Men snart sa- forhoppningsvis!! Passar pa att ha jeans nu eftersom jag vet att det blir alldeles for varmt under sommaren, usch, tycker att dom sitter lite tightare an jag mindes...mindre vin och god mat ar nog en lamplig losning pa problemet!
mlu - njut av livet! Du kan alltid köpa nya jeans.