• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Godnatt Izzie!!! :)

Och jag håller alla fingrar o tår för dig September!!!! :)

• sweetstreet

Page javisst!Vi behöver verkligen lite plus i tråden nu tycker jag.

Känns som evigheter sedan även om det faktist "bara" handlar om ca 2 månader...

• start september

Såg nu att Izzie och Page frågade om BIM och blödning:

BIM var igår onsdag. Sedan förra fredagen har jag haft svag mensvärk och det har kommit lite mörk bruna flytningar. Sent på onsdagen kom lite lite rött. Efter sex igår kväll kom det på förmiddagen idag mest simmare och lite lite rött kändes det som (sorry om nån blir störd). Det har knappt varit lönt att använda tampong idag. Nu ikväll har jag mer mensvärk än tidigare och då testade jag även detta mycket svaga pluss.

Konstigt alltihopa.

• Page

Hmm, en tant borde inte vara beskedlig efter ett MF *funderar*. Men tyvärr så kan man aldrig veta så nu slutar jag fundera på det tills du hör av dig igen September!

• Page

God natt, och hoppas att du får sova gott och tantfritt!

• sweetstreet

Japp nu när Septemebr är ute ur tråden kan jag ju säga att jag verkligen TROR på plus denna gången!!!!! :D

• Page

Hahaha Sweet!!! Jag vågade inte säga det men för en gångs skull hoppades jag på att man kunde prata hemligt här!

• Page

Så spännande att jag inte kan sitta still! Tjohoo...snurrar på kontorsstolen!

Svar på tråden När märker man av det?