• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Det är ganska typiskt för mig att planera lång tid i förväg. Jag visste vilka servettringar jag ville ha två år innan vi renoverade köket!

Just det, hur går det med köksbygget Cicci?

• sweetstreet

näpp jag har inte försökt fica någon tidigare. Tänkte invänta mitt besök hos vanliga läkaren först. Det är nu på måndag. Ska ta upp detta med barnverkstaden och hur länge vi hållit på och se vad hon säger. Jag tänkte att ev. kanske hon fixar en remiss ifall hon tror detta kan vara aktuellt. Annars tror jag att jag väntar in min bokade tid, eller ev ringer och frågar om återbudstider lite senare.

• Page

(Baljan ser ut som en hink och inte en typisk badbalja. Hög och rund.)

• sweetstreet

Eh nu fattar jag inte Page?

Är Cicci här??????

• sweetstreet

Hittar henne inte?????

• Page

Just det, du skulle gå till din husläkare först. *slår mig för pannan*

• sweetstreet

Aha. Vi har abdkar här men det är så lågt att jag inte tycker det är mycket till badkar. Saknar vårt gamla riktiga badkar....
    Älskar att ta långa heta bad. Särskilt på vintern.
    Här kan man på sin höjd bara fötterna. Jädrans amerikaner!!!

• Page

Hahaha....jag talar i presens för framtiden! Om Cicci alltså! Alltså en direkt fråga för eventuellt i morgon.

• Page

Hmmm, försöker föreställa mig hur ett sådant badkar ser ut. Bidéaktigt...? Fast större.

• Page

Jag ska ta mig till badhuset i morgon och bada lite bastu. Skööönt!

Svar på tråden När märker man av det?