• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Lite beror det ju även på att jag är så långt borta från Sverige också, så när man ringer hem och pratar med kompisar så är det ju itne särksilt "naturligt" att liksom bara ta upp detta.

Men jag tror att jag ev kommer göra det ändå om detta fortsätter. Och kanske definitivt om vi får något svar på varför det inte blivit något än. Alltså typ en "diagnos" eller så. Men detta gäller såklart bara om det handlar om mig själv. Skulle kännas fel att berätta att t ex simmarna var kassa eller så.

• sweetstreet

Fast jag har vänner som det tog ett litet tag för innan de fick barn p g a av min kompis simmare inte var helt hundra. Och det berättade de för oss. Så ev. kommer man kanske att prata lite med dem om detta problem (icke-gravid trots ihärdiga försök) fortsätter. Men det gick ju bra för dem till slut. De fick sitt andra barn alldeles nyss! :) Och detta utan ivf eller annat. Så hoppet lever ju kvar.

• Page

Sweet, Borde inte medicinen/naturläkemedel sluta verka när man slutar äta det? Till den här ÄL borde den vara borta ur systemet. Eller så har den gett dig en ny cykel...Hmmmm.

Muggles, Så är jag med ren tvätt. Det kan ligga i evigheter innan jag plockar in det i skåpen. Fy, vad tråkigt!

• sweetstreet

Oj nu börjar jag på mina monologer igen. Hu!

Page var är du??????
    Kan du inte titta in och avbryta mig lite?! :?

• Page

Haha, har redan gjort det! Se du mig inte?

• sweetstreet

Nu till något lite mer "snuskintimt". Ha! Kom igång ordentligt nu efter våra slem-ÄL-diskussioner som kom igång i tråden igen :D

Nu under dagen har jga nog ändå känt att det börjar vara lite mer kladd i brallan ändå! ;) Så kasnke är mitt ägg på gång trots allt!!!!! Hoppas på det! :)

• sweetstreet

Wow! Du var ju här!!! Page, du ser att när jag kommer igång med monolgerna så ser jag ingenting. *blindblindblind*

• Page

Kladd i brallan! Hahaha....låt mig inte börja om detta! Jag har ingen förståelse för aldadåber eftersom jag verka lida av det alltid!! Blääääää!!!

• Page

Men för att citera min Bm :"Det är heeelt normalt, och det LUKTAR normalt"! Fy, de sniffar på proverna. Jag är så omogen att jag tycker att det låter äckligt!

• Page

Page=aladåbkvinnan!

Mer äcklig info om mig...någon?

Svar på tråden När märker man av det?