• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Tänk att de enklaste maträttrna kan bli så goda bara för att man inte har tillgång till dem!

• mugglesfan

Page: det gäller att börja på rätt nivå bara. Är jag otränad börjar jag alltid på medelnivå och jobbar mig uppåt. Men eftersom jag tränat mer el mindre hela mitt liv så kommer konditionen tillbaka rätt snabbt.

De sista 3 åren har vi tränat som dårar speciellt innan vi stuckit på våra offpistskidresor - där kan man snacka om att behöva vara vältränad i hela kroppen. Plus kondition! När man ska klättra uppför en slänt med skidor på 2500 m höjd - då är det jobbigt!

• Page

Oj, matprat fick mig hungrig...Bästa att tillaga middagen.

Ha det bra på träningen Muggles!

• mugglesfan

När jag var i Australien hittade jag Annas pepparkakor i en mataffär. Och Abbas sill. Men kaviaren var inte Kalles, utan ngn äcklig (svensk visserligen) variant. Otroligt egentligen att det fanns underlag att ha det i affären.

• Page

Förresten, försökte att skaffa en hotmail adress igår men gav upp när den inte tillät ens "kattsand" Hahaha, måste komma på något ovanligare till senare!

• mugglesfan

Japp, nu är jag också hungrig. Hemåt för att äta och sedan träna! Ha det gött sweet (hoppas du inte blev ensam nu)! Men du har väl att läsa igen

• sweetstreet

Ja och nu när de flesta barnvagns- och skötbordsdiskussionsx-personerna verkat gått hem så måste jag bara få vädra något ang "barnfabriken".

Detta med ÄL alltså. Har tidigare haft en perfekt cykel! Lite lång kasnke, men ÄL har alltid kommit på "dagen" efter beräkningarna. men förra månaden åt jag ju RR och då blev ju ÄL försenad och nu när jag testade med stickan så får jag inget utslag. Fast jag borde fått det igår. Och framförallt så tycker jag inte att mina flytningar som brukar bli sådär härligt plaskiga (sorry för alla detaljer!!!! :o) har den rätta konsistensen alls längre!!!!! Är faktiskt oroväckande "torr" för att vara runt ÄL.

Så jag undrar nu ifall rosenroten totalt f*ckade upp min cykel!?!?!?!?! Kan det liksom hänga kvar även denna månaden tror ni???

• Page

Och knip Sweet! Låt inte de små förvirrade grabbarna att ramla ut!

• sweetstreet

Attans nu drog ju alla!!!!! :(

• sweetstreet

Tja Page jag är mest fundersam över om jag öht har ÄL nu eller ej???????

Alltså itne bara grabbarna som är förvirrade...

Svar på tråden När märker man av det?