• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

HA, nu blev det svinfel. Alltså polen och katolicism stämmer, inte näsor och katolicism. Gjorde några associationshopp där...

• Page

Hahaha, jag lovar dig att 90 % av polackerna har en rejäl kran!

• mugglesfan

Hmmm, var är sweet nu när jag ändå är i tråden i "rätt" tid?

Det har gått åt helsicke för mig idag - har inte fått gjort ngt av det jag planerat (pga problem), så jag funderar på att skita i det här och gå och träna istället. Har fått gå ner från intensiv till medelnivå nu. Hur går det med din träning Page, sett några resultat än?

• Page

Och nu kan jag lika gärna skriva mitt personnummer här, för att om någon av mina irl-vänner hänger här är jag avslöjad!!

• Snart så....

hahahahha vilken diskussion det har blivit här

är gräsänka ikväll, får passa på att äta sånt jag inte får äta annars :D :D
    Fiskbullar i dillsås mmmmm
    Knäppt jag vet men just det får jag bara äta när sambon är borta. Hatar fiskbullar och ännu mera i dillsås

• Page

Nej, tyvärr inga resultat men vad kan man förvänta sig av panikträning??

• Page

Prova att panera fiskbullarna nån gång Snart så, riktigt gott faktiskt!

• mugglesfan

Snartis: uj, fiskbullar är nödmat säger jag!

• Page

Det är lika bra att ta det lugnt och "ladda om" när det går illa!!

Vad tränar du Muggles?

Svar på tråden När märker man av det?