• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Page, ja det är lite häftigt faktiskt. Alla dop var det tom samma präst och det skiljer ju 18 år imellan bröderna. Prästen tyckte det var superkul och hade med det i talet, för jag är även gudmor till lillebror. När föräldrarna gifte sig hade han tyvärr gått i pension.

• Page

Jag menade ditt riktiga namn Muggles!

• Page

Hoppas att ni hittar en annan lika trevlig familjepräst! Ny generation, nya traditioner!

• mugglesfan

Är det ngn av er som testat pilates? Jag är lite nyfiken på om det kan vara en träningsform som är bra när man blir mer gravid. (Simning är bra jag vet, men jag vill ha ngt annat.)

• mugglesfan

Page: åhåååå? Nu är jag imponerad! Och nyfiken såklart... Ledtråd till språk?

• Page

Ingen i min familj är troende men jag gick till kyrkan en gång om året (som barn) och det var till påsk. Supermysigt var det faktiskt, jag förknippade det med just tradition och inte religion.

• Page

Det stornästa folket/språket Muggles! Hahaha!

• Page

Så genomskinligt...äh:Polska.

• Snart så....

Det är väl just traditioner man mest förknippar med kyrkan och inte religion. Tänkte på tex skolavslutningar under hela ens skolgång.

• mugglesfan

Ööööhhhh? Nu är jag nog trög men stornästa? Oki, säger du det så. Det stämmer ju med katolicism iaf...

Svar på tråden När märker man av det?