• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Ja, snälla Systern. Pumpa kollegan på info och vidarebefodra det här!

• Snart så....

Annars är en favorit Core där man bara tränar mage och rygg, sjukt jobbig i början till man blev stark.

Nu blev jag alldeles sugen att gå och träna men ska nog passa mig för att börja nu. Sabbade mitt knä för ca 1 år sedan och nu är väl kondisen totalt borta.

• sweetstreet

Jodå Page!
    Det blev en riktigt bra kväll igårkväll!!!! :D :D :D :D

Men jag har på nå´t vis gett upp hoppet för tillfället. Känns inte som om det kommer bli något alls nu och just nu bryr jag mig itne så mycket förrän jag har pratat med läkare och gyn. Och det är ju ett tag kvar dit. Så jag har bestämt mig för att "ta det lite lugnt" fram tills dess. Visserligen hoppa på mannen runt ÄL fortfarande, men kanske försöka att inte stissa upp mig så mycket som tidigare...

• Snart så....

syster, vilken bra resurs att pumpa på frågor :D
    Då får vara jättefrågvis och skriva allt här

• Page

Det är nog ganska så på pricken som jag känner Sweet! Men trots detta så hindrade det mig inte att hymla när jag gifte mig. Bara för att det var smidigt...Suck!

• Snart så....

Näää nu hägrar fiskbullarna hahahaha

Ha en trevlig kväll'

Kram

• Page

Det låter mycket klokt Sweet!!

• sweetstreet

Sedan vi flyttade hit ahr jag faktiskt inte gått på något "pass" alls. Det är så ini-hel*ete dyrt att gå på sym här!!!!!!!!!!!!!!!

Så nu försöker jag mest på egen hand. Kom igång bra med löpträning förra våren och sommaren men det kom av sig nu i höstas och vintern. Vi har ett eget litet gym med maskiner och löpband i hsuet där vi bor, så jag försöker ta mig samman och gå dit ibland, men det är ju itne riktigt samma sak. Fast utsikten är fiiiin! :) Ligger på 38:e våningen!!! :D

• Page

Smaklig spis och trevlig kväll Snart så!

• sweetstreet

Snartis! Jag älskar också fiskbullar!!!!
    Vi fick faktiskt tag på det i en norsk affär i Brooklyn! Men vi har inte festat loss på dem än!!!!!!!!
    Här känns det som en delikatess eftersom man itne så lätt får tag på det! :D

Tog en timme att ta sig till affären från oss, och en timme hem!!!1 :)

Svar på tråden När märker man av det?