• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Hahaha, jag myglar av mig underkläderna hos BM, så de kan inte titta där.

Det var någon som diskuterade detta med att man alltid sätter på sig för korta tröjor vid gynbesök. Så jag skrattade! Såg verkligen hur jag brukar dra i kläderna och förbanna valet av tröja!

• Page

Får inte bort sekrettallriken från huvudet!

• Page

Synd att man inte kan gå in i efterhand och skriva en varning för känsliga läsare! Förlåt för äcklet!!!!!

• sweetstreet

ooops! Sorry Page! Det var inte meningen att ge sådana här hemska bilder i ditt huvud!

• sweetstreet

Japp! Men de får kasnke använding för sin "scrollfunktion"!!! :D

• Page

Det var förresten en mycket söt badbalja som Muggles tipsade om! Såg du den Sweet?

• Page

Vi har inget badkar heller, så den var ju praktisk!

Visst kan man planera trots att det inte finns några barn i sikte??

• sweetstreet

nej jag kunde öppna sidan. Hm! Vet inte varför. Får testa igen sen.

• sweetstreet

klart man kan planera, men jag känner för egen del att jag iten har så stor lust nu eftersom inget är på G än.

• Page

Har du kvar din tid hos gyn i april eller har du fått tag på en snarare? *snok*

Svar på tråden När märker man av det?