• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

september!
    Vill itne ge falskt hopp men jag tycker det låter som om du är på väg att plussa!!!! :)

• Izzie

Men du, om det är ett svagt plus så ska det väl tolkas som att du är gravid? Oavsett hur starkt eller svagt plusset är? Din mens var väl inte som vanligt heller? Det kan inte vara så att du bara fick en blödning ändå? Det händer ju ibland har jag läst.

Antar att du får vänta några dagar och testa igen. Är du gravid borde plusset blivit starkare.

• Page

Hur var din blödning denna gång? Påminn mig snälla!

• sweetstreet

Jag håller med Izzie!!!

Finns ju flera här som fått små blödningar ("konstiga") när de BIMat för att sedan visat sig vara gravida. Kanske tog det bara lite längre tid innan hcg-nivån kom upp så att plusset visade sig på stickan.

Men ett svagt plus är ju ändå ett plus om jag förstått rätt!

• Page

Hallå Start september?? Det har ju gått flera minuter nu...*otålig*

• Izzie

Guuuud vad spännande! Vi behöver ett pluss nu!

• Page

Kan det vara en ny trådbebis??? *viskar*

• Izzie

Förlåt jag blir så exalterad! Man ska ju inte haussa upp för mkt, men ett plus är ändå ett plus!

• sweetstreet

Ja tror helt klart vi har en ny trådbebbe på gång, men vill helst inte inge falska förhoppningar. Har Mindre i färskt minne....

Svar på tråden När märker man av det?