• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Man ska komma ihåg att jag faktiskt har besök av en tant om än en lite beskedlig en. Ett MF borde kunna ge ett svagt pluss tycker jag.

• sweetstreet

JA det där med NÄR man ska testa är svårt. Man vill ju testa på en gång, gärna typ några dagar efter ÄL redan :D
    men efter att jag blivit så gruvligt besviken den gången jag testade så känner jag att jag hellre väntar ett tag.

• Page

Det är väl rätt vanligt med tidiga MF, och som någon sa tidigare, är vi alla mycket medvetna om symptom och sånt och därför upptäcker ev MF.

• sweetstreet

September jag kommer ju att vara sent inne i tråden eftersom det är tiddskillnad. Så om det är plus så MÅSTE du skriva detta med STORA BOKSTÄVER så jag inte missar det när jag läser ikapp!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o :)

• sweetstreet

Jo så är det nog. vanligt med tidiga MF alltså.

• Page

Ja, man får säkert plus efter MF men man kan ha en blödning och vara gravid. Jag hoppas verkligen på det senare!

• Izzie

Håller med Page!

Gonatt allihop,
    hörs imorgon!
    Kram/Izzie

• Page

Jösses, mitt humör förbättrades med gånger tio!

Svar på tråden När märker man av det?