• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Just igår kände jag mig till fysisk storlek vääälidgt gravid. Fattar inte hur magen kan svälla så dant. Riktigt pestigt kändes det. :(

Inte för att det fick hindra mig från att äta både god pasta, vin och en liten bit kladdkaka. Och inte blev det bättre av det heller. :D

Men idag är det snälla linjen, små måltider, mer frukt än gröt och fibrer. Något snällt till lunch. Vill känna mig lite finare och kanske till och med lite sexig ikväll. Svårt att få lust när jag känner mig som en strandad valross. (Fast maken har lovat att vi ska få till det - oavsett hur jag känner mig. Min tur att gilla läget och "ställa upp med förvaring" :D )

• Liten med Mindre

Tänkte göra en insats och träna lite också. Kanske får jag med mig Frejis, hon tycks ha haft mycket senaste veckan, så en stund i bubbelpoolen kanske gör båda gott.

Någon mer Stockholmare med SATS-kort som vill bada på Vasagatan en stund efter jobbet?

• Vänner-fan

Nej, nu ska jag inte bli sittandes här, för det verkar inte som att jag blir så mycket friskare av det. Ska lägga mig i sängen i stället. Men ni får ha en bra dag och en trevlig helg allihop! Själv hoppas jag komma iväg till spa:t som planerat imorgon, men det lär inte bli någon träning där i så fall.

PS. Muggles, jag hade också värsta fördomarna innan jag började på SATS, men så fort jag insåg vilken hög nivå träningen låg på förbyttes mina fördomar ut mot respekt för alla som tränade där och nu tycker jag verkligen att det är det överlägset bästa stället jag tränat på (har testat x antal, allt från Friskis till Fysiken till you name it). OK att de hade korta linnen en del, men de hade en hel del att visa upp också. Sen har jag märkt att det varierar mycket från anläggning till anläggning hur folket och stämningen är. Frölunda är mest avslappnat, Kungsgatan mest hypat. Men jag har ännu inte sett någon lägga på puder innan träning faktiskt! DS.

• Izzie

AAHHhh vad jobbigt att inte få svart på vitt! Vem har tålamodet att "vänta tre dagar och testa igen"???

Förstår Start september att det snurrar i ditt huvud just nu.

• Izzie

Åh vad skönt att bubbla! Hade varit suveränt just nu. Önskar åtminstone att vi hade badkar hemma, men vi har bara dusch - inte alls samma sak!

• Snart så....

Jag trodde faktiskt oxå att man skulle blöda mer och få ont när man får MF men min kompis hade ingadera så hon spräckte min teori rejält.

Mitt pluss var oxå jättestarkt på BIMdagen

Muggles, jag har inte hört något mer om jobbet, alla jobbar som i en bubbla på väg att spricka. Alldeles nytt blev jag kallad till ett möte för att vara med hur en av de nya tjänsterna ska utformas. J*kligt skumt att man ska få vara med i den processen innan det är klart. men men det är nog bara acceptera läget

• Izzie

Hoppas du mår bättre imorgon Vänner-fan så att du kommer iväg och kan njuta av din spa-upplevelse. *sägs med stänk av avundsjuka i rösten*

• Izzie

Snart så, men det måste vara ett bra tecken! Inte kan de be dig vara med i utformningen av tjänsten och sen inte låta dig få någon tjänst? Det verkar ju bara för taskigt.

Svar på tråden När märker man av det?