• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Snartis: Den har verkligen kommit nu på de senaste 2-3 dagarna, till och med en kollega noterade det på jobbet idag. Jag vill ju inte att de ska veta än här, så jag försöker dra in magen när jag går bland folk, men det går inte längre... för den är där den är ändå

Muggles! Tjoho... du jag ska bo på Mornington på Avenyn nästa vecka igen. Bara så du vet.... Låter jätte najs med fisk, jag äter allt (även att jag är gravid, som ni vet)...

Nu är jag hungrig...

• Moppy

Start Sept: Testa med RFSU tester! De ska tydligen vara känsligast för Hcg. Problemet med CBs vanliga tester (ej digital) är att det alltid är ett spökstreck där. Jag har fler ggr fått ett svagt tunt nästan genomskinligt streck. Det streck som blir blått om man är gravid ligger liksom "latent" och syns fast det inte är ifyllt.

Det låter ju dock onekligen spännande detta, tyvärr har ju jag bara dåliga erfarenheter av att blöda runt mens och sedan testa plus. Men det finns ju även tjejer som alltid blöder runt mens och allt är normalt. Så vi fortsätter hålla tummarna!!

• BrudSommar2006

Muggles, skulle man undvika alla bad eller bara bubbelbad mot slutet? Fast det är nog inget att oroa sig för, jag kommer inte att lyckas ta mig ner i badkaret då i alla fall gissar jag...

• mugglesfan

BrudSommar: aha. Min knodd låg och sov nu igår på senaste UL:et. Läkaren försökte väcka den men det gick inte Det är säkert lättare när de är större!

• Snart så....

oj det har jag inte ens tänkt på, kommer alltså inte få bada på västkusten i sommar
    eller är det bara "klorvatten"

• Moppy

Själv har 'the red lady' ej dykt upp. BIMade ju igår, idag eller lördag (vet ej pga oregelbunden cykel). Svaagt beiga flytningar syns när jag pappermuffar...

• mugglesfan

BrudSommar: ditt egna badkar är ok. Det handlar om att inte få okända bakterier i sig, så offentliga bubbelbad tex går bort. Men som jag fattade det bara på slutet, dvs kanske sista månaden innan BF(?). Själv tror jag inte att det är så mkt bakterier i havet, det är ju salt.

• Snart så....

hahahha och Kick´n som är alldeles vild när vi gör UL haahhah, sparkar och slår med både armar och ben. Tror inte att h*n gillar makapären som stör

• Snart så....

Nu är det lunch :D :D
    så hungrig...

• mugglesfan

Moppy: brukar du ha beigea flytningar innan mens (ursäkta om jag redan frågat detta! )? Det låter misstänkt...

Svar på tråden När märker man av det?