• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Äsch min man har nästan större koll på min cykel än jag själv.... Så det går inte att "mörka".

Han frågar alltid om jag "kissat på stickan" i ÄL-tider och om jag inte har det undrar han varför. Och annars vill han veta resultat!
    Värsta ÄL-sticke fascisten!!!!!! :D :D :D

• Snart så....

För vår del kunde jag inte skicka ÄL pratet för sambon hade stor koll på läget och tom frågade nångång om jag inte skulle börja med ÄL-testerna den dagen.
    Fast jag gillade det, kändes som han ville verkligen och höll koll för att vara "med"

• sweetstreet

Jag funderar inte heller så mycket på ställningar längre. Nu känns det viktigare att man faktiskt inte "ger upp helt" och då tänker jag att alla ställningar är bättre än igna ställningar.

Så jag litar också fullt på din hudterapeut Mindre!! :)

• sweetstreet

Haha Snartis!!!!
    :)

Våra män verkar ha liknande intresse för det där med stickorna!!!

• Snart så....

Sweet; hahahaha våra resp verkar gilla testerna :D :D

• sweetstreet

Syrran,

jag tycker det låter jättebra att du får hjälp nu. Men blev lite orolig av Kokos inlägg. Kanske ska du kolla upp vilka tester de ska göra egentligen och om dessa verkligen är de utlimata för att kolla endo???? :?

• Snart så....

hahahahahahahhaha Sweet vi skriver ju samma saker

sitter och skrattar hejdlöst på rummet

• A.M.

Ja - jag kan bara säga att jag är tacksam för att vi inte behövde försöka så länge. Vi kände nog båda snabbt att äggjakten fick det att knyta sig. Min sambo tog ledigt från jobbet två dagar för att vara stand-by-hingst på luncherna ... Det hade ju INTE funkat i längden

• sweetstreet

Snartis,
    tror att min man gillar det för att det är den enda delen av denna verkstad som är "kontrollerbar" OCH mätbar!!!!!! :)

• sweetstreet

Japp Snartis!

:) :) :)

Låter förresten skoj med dina korkskruvar. Vart tog de vägen sen då??????? Eller kör du med plattång nu???? ;)

Svar på tråden När märker man av det?