• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Mindre hade/ska ha väl mjukporr i form av högläsning av Hästarnas dal???

• Moppy

Mannen hade varit och köpt några suspekta rullar. Obs - vi har aldrigt glott på film tillsammans tidigare, men det var faktiskt inte så tokigt! (jag tänkte - vad fan gör man inte för att bli på smällen :D :D) Det blev faktiskt en liten ny extra krydda som gjorde att man kunde släppa ÄL-jakten för en stund...

Vi får väl se om det blir en lite p*rr-bebbe av det hela.... :D

• sweetstreet

Snartis,

Kanske får du tillbaka dem nu efter graviditeten??
    En del säger att håret kan förändras helt efter graviditet. En del har fått annan färg eller fått/tappat lockar.

• A.M.

Ja - och om man gillar olika saker så får väl tjejen ligga och läsa Hästarnas dal medan killen kolla på hårdporr över hennes axel ... Eller tvärtom Allt för äggen!

• sweetstreet

Hehe Moppy!!!

Så var rullarna bra då???
    Och en liten praktisk fråga bara :? Har ni TV och video/DVD i sovrummet eller jagade ni ägget i vardagsrummet???????

• A.M.

Man får tydligen skriva porr för filtret ... Fattar inte hur det funkar eller vilka ord som är förbjudna ...

• sweetstreet

A.M
    Fast det är roligare om man kan göra något tillsammans väl???? :D

Fast visst, om man har helt olika smak så är det ju svårt...

• Snart så....

Sweet, vi får väl se hur håret förändras
    När jag var uppklippt en kort period trodde flera att jag permanentat mig hahhaha

• Storasystern

koko, sorry om jag rörde till det hela...
    Jag fråga min kollega om endo eftersom hon ska undervisa i det och eftersom jag funderade på om det var det jag har (men inga cystor på UL...)
    JÅ har ännu inte sagt något om endo, och blodprovet var för att mäta en massa hormonivåer i blodet.
    Så blodprovet var inte relaterat till endon...

• sweetstreet

nej det där med filtret verkar vara konstigt tycker jag. Vissa ord fungerar fast man inte skulle tro det och andra fastnar fast de inte alls är "konstiga".

Svar på tråden När märker man av det?