• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Page: Visserligen två barn att passa, men Livia har bestämt sig för en sovdag idag och hennes bror tar hand om sig själv så bra ... så jag sitter här alldeles för mkt. BORDE eg fixa till Livias rum så att hon kan flytta in där snart ... Men det kanns roligare att chatta med er!

De där hänga-på-stolarna brukar inte skada bordet - de är gummerade/vadderade. Däremot är jag orolig för vad LIVIA ska göra med vårt bord med hjälp av hårda föremål som sked och mugg ... BANK BANK

• Page

Snart så, det låter lovande med jobbet tycker jag. När får du veta med säkerhet om du får vara kvar och med liknande position?

Jag har förresten lite svårt att föreställa mig dig med blonda korkskruvar. Du måste ha varit guddomligt söt, förstår att maken drömmer om en Snart så junior!

• A.M.

Man klanske kan köpan ngn typ av babytvångströja?

Smart med skötbord på spjälsängen! MAn måste inte ha skötbordet vid en vattenkran - det finns ju våtservetter!

• Page

Ah, då måste jag genast surfa efter tallriksunderlägg som är vaderade!

• Bröllopstokiig

Då ska jag kolla efter den idag!
    Kan ju faktiskt vara kul att ha och sen kanske det kan vara roligt för barnet att bläddra i framöver...

• A.M.

"Man klanske kan köpa ngn typ av babytvångströja?"
    Så att hon inte skadar bordet vill säga - det såg lite brutalt ut utan fötydligande ...

• Page

Ollonvård i kåsa....som värnpliktiga brukar säga!

• A.M.

Oj vad konstigt det blir när inläggen kommer lite huller om buller ...

CicciL:
    Den är rolig att titta i men lite frustrerande för den följer inte månaderna så tydligt ... Men ändå kul att se hur det ser ut på riktigt i st för teckande foster ... De ser väldigt färdiga ut ganska tidigt kan man se i Nilssons bok!

• A.M.

Page: "Ollonvård i kåsa....som värnpliktiga brukar säga!"?

• A.M.

PAge: Aha - det är skötbordet/våtservetter du menar!?

Svar på tråden När märker man av det?