• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Dum fråga men är Nilsson samma snubbe som brukar göra dokumentärerna om fostrets utveckling?

• A.M.

Och sen måste ni ta reda på allt om blöjhinkar ...
    (Vi har en smart som heter Diaper Champ. Eller så använder man påsar för hundlortar)

• Page

Ja, det var våtservetterna jag menade! Eller att man kan ha en lite skål med vatten på skötbordet. Bada kan man göra i en fristående balja hade jag tänkt. Kanske en sån som Muggles länkade om i går!

• Snart så....

Nu har jag pratat lite med min chef och utan att han fick säga för mkt/lova något så kommer jag bli erbjuden den bättre tjänsten :D :D :D
    Efter den 19:de kommer alla få reda på vilka tjänster de får.
    Faaan vad skönt att få reda på detta innan helgen började *lättad*

• A.M.

Page: JAg tror på vanlig badbalja - så bebben kan sträcka ut och simma lite ... En vanlig badbalja räcker längre. Första tiden kan man faktiskt bada dem i diskhon - eller handfatet

• Page

Hittade också en bok om hur man kan få barn att "gå på pottan" från födseln. Lite sjukt tycker jag.

• A.M.

Snart så.... :
    Men det låter ju jättebra! Grattis!

• Page

Snart så....guuu så härligt! Det måste vara ett berg som föll från bröstet! Grattis!

Svar på tråden När märker man av det?