• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Trevlig helg och bubbelbad Mindre!

• A.M.

Page: Det var länge sen det florerade en lista på oss alla härinne - minns inte var du bor? I stockholm? HAr du varit med på bruncherna?

• Moppy

Trevlig helg på er tjejer! Håll tummarna för att tanten inte kommer på besök, jag rapporterar mer på måndag morgon (eller tidigare!)

KRAM!

• A.M.

Moppy: Trevlig helg! Med p-rullarna ...?

• Moppy

He he, nja p-rullarna har lagts undan för ev behov nästa ÄL! ;) ;)

• Page

Det är så sjukt men jag misstänker att jag vill ha barn för att få köpa alla dess ursöta barnsaker! Ja, inte bara det förstås, genspridningen har också sin del. Och i det sjukaste och mest egoskälet är att ha ett 2minne" av maken om allt skulle skita sig med hans sjukdom!

Mycket press på ett ickebefintligt foster.

• _koko_

Snartis - vad roligt!! Grattis!!! :) :) :)

A.M. - jag kan lägga ut en lista! Det känns inte som att den behövs lika mycket som i början, så jag tänker inte så ofta på den... Tror inte den är helt uppdaterad heller tyvärr...

• mugglesfan

Grattis Snartis!

Och håller självklart tummarna Moppy och Sept!!!

• Page

AM, jag bor i en håla ca en timme från Stockholm och jag har inte haft turen att vara med på ett möte än!

Svar på tråden När märker man av det?