• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Ååååhhh, vad det lät mysigt med lite fredagsvin!

Ska på AW idag och dricka alko-fria drinkar.

• _koko_

Wiiii, vad roligt snartis! Vilken vecka, var nästa på väg att säga åt dig att korka upp champagnen! :D

Stor kram till er alla! Snart tar jag helg också. Var på fest igår, så jag är rätt trött idag...

• mugglesfan

Vilken koll ni har förresten! El det är väl för att jag tjatar så förbannat

• Snart så....

koko, får väl korka upp cidern :)

Ja jag som var totalt nere hela veckan och sovit illa så har allting bara löst sig jättebra :D
    Roligt att ta helg idag :)

Muggles, klart jag har koll du är så när mig :)

• start september

Trevlig helg på er!

Jag kommer troligen att dryfta mina testresultat här i den tomma tråden i helgen...

• Page

(OT som jag är så frågar jag: Något tips på var jag hittar en klänning till ett bröllop? Gärna på internet. Klädkod; kostym. Leter och letar men hittar inget lämpligt!)

• mugglesfan

Sept: jag lovar kika in under helgen och "kolla till dig"!

Förresten finns det alkofritt bubbel på Systemet som är helt ok! Och öl (speciellt Jever) går absolut att dricka. Men vinet - bläääää

• Page

September, Jag håller ett utkik efter dig i helgen också!!

• mugglesfan

Ingen aning Page, jag handlar aldrig kläder på nätet. Jag måste prova för att veta att det sitter bra. Överhuvudtaget svårt att hitta klänning till bröllop på vintern - det finns ju mest svart. Men med avvikande accessoarer funkar ju det också.

Svar på tråden När märker man av det?