• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Kör hårt Sweet!!!

Sept: kikade in här för att se hur det går för dig. Jag tror VUL kan vara det bästa i ditt fall faktiskt. Jobbigt att gå såhär i väntans tiden. Och dyrt!!! (Med alla tester. ) Jag skrattade högt när jag läste om Apotekstantens min

Själv har jag haft ganska mkt ganska onda stickningar i sidomagen igår och idag. Rör jag mig hastigt el vänder mig om (tex i sängen ) så sticker det till som attan. Ibland får jag liksom kryga ihop lite. Men det är nog bara växtvärk i livmodern...

• mugglesfan

Det drar ihop sig till Melodifestival och ostbricka med St Agur, Gruyere (osäker på stavning ), färska fikon och päron. Mmmmmm.... dock får jag låta bli Penfolds-vinet som mannen dricker

Håller tummarna stenhårt för Sept och Moppy!!!

• start september

Ny rapport:

Plusset på digitaltestet är kvar, men nu på kvällen har det kommit mer blod.

Hoppas få en VUL-tid imorgon. Pendlar mellan att hoppas och att vara deppig!

• start september

Tror stenhårt på p-rullar för att piffa upp lite! Det händer att vi gör det, tur att man har rullgardiner i vardagsrummet

Det finns en del filmer som är producerade av tjejer - lite mer smakfult kan jag tycka.

• sweetstreet

Å September jag hoppas verkligen så mycket för dig!!!!

Det låter jättebra om du får göra ett VUL så snart tycker jag! Då får du vetskap och behöver inte fundera och gå i ovisshet. :)

• start september

Hej,

efter att ha pratat med en snäll gyn.sköterska blir jag mer och mer säker på att det är MF/MA. Jag blöder lite för länge och har lite för mycket mensvärk/värk i typ äggstockar för att det ska vara troligt att det är en frisk graviditet.
    Jag ska få träffa gyn samt göra VUL i eftermiddag så det känns skönt. Dock var hon väldigt tydlig med att det troligen inte går att se särskilt mycket förrän i vecka 6-7. Nu borde det vara typ vecka 4+4 (5).

Det digitala plusset imorse kom upp efter bara 15 sek. Det borde betyda att HCG-nivån har stigit ytterligare, men om det är för att ett ma fortsätter växa/ett utomkvedshavandeskap växer så är det inget kul alls.

Jaja, vi får se i eftermiddag.

• Victory

Åh, vilken jobbig väntan, Start sept! Måste ju vara ännu jobbigare än att "bara" gå och vänta på Äl eller plus! Hoppas i alla fall att det går bra!

• _koko_

start september - åh, vad jobbigt att behöva vara med om detta. Låter väldigt likt det som hände moppy... Stor kram till dig!!!

Lovar att uppdatera listan igen när jag har min vanliga dator där filen ligger. :)

• mugglesfan

Sept: åååhh, vad jobbigt. När du äntligen fick plus hade man ju bara velat ropa "grattis!". Vad är förresten MA?

Svar på tråden När märker man av det?