• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Ett utkik?? Jag lovar mig själv att jag ska läsa igenom det jag skriver men glömmer bort det varje gång. Suuuck.

• Page

Det är ett sommarbröllop, jag är ute i god tid som vanligt!

Det är alltid lite osäkert med passform när man handlar på nätet, tur att man kan skicka tillbaka!

• Page

Har tittat där redan och det var inget som jag föll för direkt, men de har kanske fått in något nytt.

• Page

Tittade in på "korsetten" i går, någon på BT tipsade om den sidan. De har massor med roliga maskeradkläder där! Kanske något som kan hotta upp äljakten förutom porr och Hästarnas dal?

• mugglesfan

Nä nu går jag hem - dvs på AW!

Ha det gött och vi hörs i helgen!

• sweetstreet

Hej Page!!
    Jag handlar inte kläder på nätet heller för jag har en sådan konstig kropp att jag alltid måste prova. ;)

• sweetstreet

Snartis!!!
    GRATTIS!!!!!!!! Vilken härlig fredag! Ha nu en superskön helg! :)

• sweetstreet

september jag kommer garanterat kolla in i helgen för att se hur det går för dig. Fast ibland blir det ju på knasiga tider eftersom jag ligger efter här borta...

Svar på tråden När märker man av det?