• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _ilsa_

Såg att jag också är med på listan . Jag bor i Malmö och verkar vara den enda i den här landsändan?

• Izzie

Start september, det börjar lukta bebis på riktigt!!! :D :D

Superkul, håller alla tummar på att det inte försvinner!

Om jag får vara med på listan så är jag 27 år, bor i västsverige o har försökt sen oktober 2006.

Ha en skön helg alla!kramar/Izzie

• sweetstreet

Å September!!!!! Det låter ju super!!!! :) :) :)
    Jag hoppas nu verkligen att allt är bara finemang trots din lilla blödning.
    Jag tycker ändå du ska ta kontakt med någon MVC och/eller gyn nästa vecka. Om inte annat så på telefon för att fråga om din blödning och ditt plus. De kan säkert ge dig lite mer information så du slipper gå och vara orolig. Och sedan tycker jag att du ska boka in en tid för undersökning!

Men jag är verkligen jätteglad för din skull än så länge!!! Ett plus är ju underbart! Fortsätter hålla tummarna nu!

Förresten blöder du fortfarande eller har det slutat?
    Jag tror att det är rätt vanligt att man kan blöda trots att man plussat. Så länge det inte handlar om att det forsar så tror jag inte det behöver vara någon fara alls.

• start september

Sweet,

ett litet hopp spirar som sagt!!!

Jag ringde just sjukvårdsupplysningen och de tipsade om att Närakuten där jag bor har gyn på helgen. Jag ska försöka få en tid för ett VUL så snart som möjligt så kanske det känns lite bättre.

• sweetstreet

September, låter jättebra tycker jag!
    Och jag tror fortfarande att detta är positiva nyheter!!!
    :)

• sweetstreet

Victory,
    låter också bra att ni fick till det! Oavsett om du har ÄL eller ej så känns det ju jättebra att ni har det bra! :)

• sweetstreet

Moppy,

Testade med en liten p-rulle igårkväll och jag tycker det var riktigt bra!!!!!! :)

Blev väldigt positivt överraskad faktiskt.
    Har aldrig tidigare sett någon porrfilm (jag vet att jag är värsta "helyllet" ;) ) men jag har alltid haft fördomar och trott att det skulle vara alldeles för "tillgjort" och liksom "fixat". Silikontuttar storlek DD som minst, och en massa inzoomning på könsorgan så hela rutan skulle fyllas med det. Och sprutande k*kar.

Men vi kollade en film som tydligen skulle vara "vanliga" par som hade sex framför kameran och det var verkligen hyfsat "vanliga och normala" personer. De såg iallafall helt naturliga ut, förutom ena tjejen som hade bröstimplantat, men det är ju vanligt idag.

Visst det var ju ignen story eller så, men vad fasiken det var lite spännande ändå.
    Haha! Jag tycker iallafall det hottade upp ÄLen lite!!!! :D :D :D :D :D

Så tack för tipset!!!!! :D

• sweetstreet

Det gjorde iallafall att det vanliga "tandborstsexet" fick lite annorlunda touch. Kändes mer som tandborstsex med en riktigt god tandkräm!!! :D

• sweetstreet

Nu får vi väl se ifall det blir något resultat ev det hela eller ej.
    Annars får man väl kolla någon ny film nästa månad...!

• sweetstreet

Haha! Det roliga var att vi skruvade ner volymen när det blev alltför "hett". För vårt hus är väldigt lyhört och det kändes lite dumt att alla förbipasserande grannarna skulle börja fundera vad som pågick innanför vår dörr! ;)

Svar på tråden När märker man av det?