• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Förlåt...jag snubblade på alla sladdar samtidigt som jag lyckades trycka in någont. Hela sidan är jättrebred hos mig. Suck!

Välkommen hem Lapinette!

• Page

Jag reste mig upp för att hämta lite papper och så klantar jag till hela sidan.

• viktualia

snubblade på sladdar!?!? lät jobbigt...

jaja.. det gäller väl bara att skriva lagom många inlägg för att komma förbi konstigheterna!

• Vänner-fan

Hej hej!

Åter från spa-helgen. Har väl inte blivit vare sig friskare eller sjukare, men trevligt var det! Fick dock plötsligt inte göra den kuren som jag bokat för bodyscrub och aromaoljor kunde minnsan starta förlossningen! (Inte alls vad de sa när jag bokade.) Så det blev "bara" ansiktsbehandling och sen gick jag till rummet och skrubbade och aromade kroppen på egen hand! (Och har såklart ännu inte blivit mamma.) Så kan det vara.

Måste vila ordentligt nu ikväll så jag orkar ta mig till jobbet imorgon bitti.

Sept, jag tänker också på dig och hoppas att du kan få ett mer definitivt besked om vad som är på gång så fort som möjligt! Fy vad jobbigt med denna ovisshet! Kram!

• Page

Jag försökte radera men det gick inte trodde jag. Antagligen på att det var så otroligt många så jag såg inte att de togs bort. Förlåt igen!

• Vänner-fan

men page: vad har du gjort????? :-d :-d

• Vänner-fan

Ehhh, skulle varit stora D, men ni fattar...

• Page

Och det dumma kom på ett sånt olämpligt ställe.Förlåt September! *skäms*

• viktualia

ja ja.. det är ingen fara... snart är det borta... bara några mer eller mindre viktiga inlägg till så...

• Lapinette

Hoppas ocksa pa en liten safariknodd! Borjar lite smatt trottna pa att forsoka och forsoka utan att nagot hander.

Och visst resan var helt UNDERBAR! Tror faktiskt att detta varit den basta semestern nagonsin.

Svar på tråden När märker man av det?