• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

En annan sak September.
    Om du fortfarande får väldigt mysko resultat kan du även gå till en vanlig MVC och gratis lämna in urinprov så gör de ett gravtest åt dig där! Det brukar gå snabbt. Då kan du ju även passa på att prata lite med BM som gör testet också och berätta om din blödning.

Man brukar inte alls behöva boka tid för något sådant utan kunna gå dit.

• Izzie

Vad skönt, Snart så, att du fått lugnande besked ang jobbet! Förstår att det varit en enorm press och måste kännas otroligt skönt när du andas ut igen!

Vi har omorganisation på gång där jag jobbar oxå, och även om jag inte tror att några kommer att sluta, så kommer det ändå bli en hel del förändringar. Kanske till det bättre, kanske till det sämre. Väntar och ser.

• Izzie

Tittar in imorgon då Start september o spanar efter resultatet från digitaltestet! Vilken rysare! :)

• Page

Haha, CB-knark! Det är nästan som 3 askar med bisolvon mot nästäppa!

Men tre positiva tester måste tyda på något, hoppas bara att det är något positivt!

Jag kom på att vi åker bort i morgon så jag kan inte följa dina tester September! Lycka till!!!!!!!!!! Tittar in söndagkväll för att se hur det har gått!

• sweetstreet

Ha en tgrevlig resa då Page!!! :)

• Victory

Vad kul att se listan! Den har gått mig förbi! Om någon vill uppdatera min rad så ska det stå Start: juni 06, och så fyller jag strax 29 år.

Vad många som faktiskt har blivit gravida! Det ska bli kul att läsa när dessa bebisar börjar titta ut - för jag antar att tråden lever tills dess, så livskraftig som den är

Vi fick faktistk till det igår, lite halvt i alla fall. Dock tror jag att det är försent, om jag ens hade någon äl denna gång. Men det är bara vänta och se. Känns som ett litet framsteg i alla fall!

• start september

Imorse blev det ett PLUSS på det digitala testet!!

Det betyder antingen att HCG-nivån har stigit snarare än sjunkit sedan i onsdags BIM) och det skulle ju kunna var bra, men allt det här kan ju fortfarande vara tokigt också. MF, Utomkveds, det finns en massa saker som det kan vara.

Jag testar bara med digitala på morgonarna framöver, försvinner plusset så lär det ju inte vara något.

Men ett litet, litet hopp har börjat spira!

• _ilsa_

start september:
    Jag hoppas på att plusset håller i sig och att allt är som det ska!! Kan tyvärr inte bidra med några erfarenheter av liknande men håller tummarna.

Svar på tråden När märker man av det?