• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Page: Förr (typ för 50 år sedan) "höll man fram" barnen - d v s man passade på efter maten och höll dem över toan så att de kunde kissa/bajsa där, så sparade man blöjor ... Vilket meck (och klet).

Att potträna en spädis ... kan det gå?

• pirr!

Nu har jag läst ikapp två dagars frånvaro. Låter ju som lite spännande med start sept och Moppy.. en liten tystlåten förväntan! själv Bim-ar jag ju i början av nästa vecka tror jag. Känner inte ett jota så jag hoppas ej så mycket än.

Snaart så!
    Åh, vad skönt att det löste sig med jobbet!

• Page

AM, Jag tror nog också på en vanlig balja men hinkbaljan var så sjukt söt!

• Storasystern

Grattis Snartis!!!! Hurra vad skönt! Å vad skönt att slippa oroa sig över helgen!

• A.M.

PAge: Jo den är söt - men så misstänkt lik en vanlig hink att jag misstänker att man kan testa med ... en vanlig hink!

• Liten med Mindre

Nu ska jag ta helg också.

Känns lite bättre idag - redde ut chefs-situationen på jobbet, så nu vet jag vem jag förhandlar lön och diskuterar utveckling med. Tack och lov den jag trodde från början, inte bubblaren som dök upp igår för förstörde kvällen.

Nu - vidare till annat bubbel (bad). Trevlig helg!

• Liten med Mindre

Just det - skulle ju klämma in ett:

GRATTIS Snartis! Skönt att få det med sig hem över helgen. :)

• Page

Det är ungefär liknande teknik som de använde sig av för att potträna spänbarn, klassisk betingning! Det lät som en massa jobb!

• pirr!

Mindre- låter lite muntrare nu- skönt för dig att det "klarnat" på jobbet och att du är uppe och cyklar igen!

TRevlig helg!

Svar på tråden När märker man av det?