• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Victory: trevlig helg!

Snart så.... och Page: Hänga på stol- finns mycket riktigt på t ex Babyland (där finns t o m en snyggt enfärgad - mörkblå!). Vi ska köpa en sån att ha som extrastol för bebiskompisar och som gå-bort-stol. Och så ska vi köpa en matstol till köket och en till matsalen ... Kommer finnas plats för många bebisgäster hemma

• Page

Snart så, de hade tom sånna stolar som man kan fästa vid befintliga stolar! Fiffigt!

• A.M.

Page: Just det, det finns såna också! De kanske är ännu smartare (eftersom de där hänga-på inte funkar på alla bord)

• Page

Hehehe, många inlägg blir det när jag inte besväras av arbete!!

• Snart så....

såg en jättesmart liten ihopbar stolhängarare som man kan ha med sig på restaurang. Var ca 15x15x5 cm stor när den var ihopvikt, funkade tydligen jättebra

• Page

Det är bra att du är tydlig med vad det är du håller med om...så du inte håller med om allt annat strunt jag säger/skriver.

• Snart så....

hmmm...då kan man tro att jag inte jobbar
    men denna veckan har jag inte lyft ett finger extra på jobbet..

• Page

AM, Du har trots allt två barn att hålla ett öga på, så "arbetslös" är du inte!

Snart så, Min guddotter har en sån variant som man fäster vid bordet och det är jättesmidigt tycker jag. Men stolsvarianterna är nog ännu bättre för man riskerar inga skador på bordet.

• Page

Såg att det även finns skötbord som man kan fästa vid spjälsängen, bra för oss utan badkar och minibadrum!

Ja, jag planerar lååång tid innan det är dags. Det är lugnande tycker jag.

Svar på tråden När märker man av det?