• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Inte för att det är dags på långa vägar än men är det någon som vet var man kan köpa en sån där barnstol som man fäster vid bordet? AM kanske?

• A.M.

Victory: Säger det igen: insemination! Din gyn kan säkert slussa er vidare!

• Snart så....

Page, ha de vet jag på Babyland såg vi sånna :D
    vi ska inhandla en sån, väldigt smidigt när man åker bort till folk

• mugglesfan

Page: jag håller med!

Victory: försök ösa ur dig ÄL-ångesten här! Jag körde den metoden för att inte sätta press hemma - jag sa aldrig tydligt när jag hade ÄL (fast jag får mer lust då vilket min man hade listat ut var ett samband, så han är inte dum ). Men jag ältade här istället, superbra!

Min man hade sett tester i badrummet men trodde det var grav-tester, fniss. Han hade alltså inte granskat dem så noga mao...

• Page

Victory, Prova med en riktig insemination och massor med sex under tiden, då vet man ju inte vad det är som har hjälpt. Det kanske släpper pressen på er båda!

• Victory

AM: I hear you! Ska fundera på det och fråga mannen vad han tycker!

Nu ska jag återgå till jobbet de ynka 20 minuter som är kvar av arbetsdagen (jag har verkligen inte fått nåt vettigt gjort idag. Under ÄL-tider kan man inte tänka på annat!)

Trevlig helg alla!

• mugglesfan

Page: hoppsan vad många inlägg du hunnit med Jag höll med om att det är konstigt att det föds så många friska barn när processen är så komplicerad och så mkt kan gå fel...

• _koko_

cicci - det är Lennart Nilssons mest kända bok, finns säkert nästan överallt skulle jag tro?

• Snart så....

ja tex akademibokhandeln, bokia, Åhlens borde ha den?

Svar på tråden När märker man av det?