• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Det finns en bra tidning för dem som inte gillar filmer - fast jag förmodar att namnet fastnar i filtret ...

• sweetstreet

Näpp nu försvinner jag en stund igen.

Om jag inte hinner tillbaka innan ni gått hem så säger jag Ha en riktigt härlig helg tjejer!!!!! :)

• Storasystern

kokos, min gyn-kollega säger att chokladcystor är det "klassiska" exemplet på endo. Har man sånna så har man endo... Men det var ett tag sedan hon var aktiv gyn. Nu forskar hon bara...

• Snart så....

nu ska jag smita och fika :)

• A.M.

Snart så...
    Det är bra - mata bebisflickan med de bullar hon vill ha!

• Moppy

Sweet: alltså bra och bra, det var ju ingen Oscars-klass på rullarna :D Jag tror han hade köpt några oskyldiga varianter, med några par som hade sex på stranden.... :D

Mannen hade kopplat in DVDn i sovrums TVn, mycket behändigt... Ja, herre min gud! Man kommer ju inte direkt berätta för kidsen att de blivit till med hjälp av p-rullar... ;)

• _koko_

Storasystern - ah, då förstår jag bättre. Tyckte det lät lite konstigt... :)

Ja, det var ju därför det var så konstigt att det inte gav utslag när de testade på cystan... Men det spelar ju ingen roll egentligen vad testet sa eftersom båda läkarna plus jag själv säger att det är endo.

• _koko_

Forskar din kollega om endo? Vore väldigt intressant att höra vad h*n tror om kosthållning, t ex ta extra omega3, zink och magnesium samt utesluta vete, jäst och/eller komjölk? Jag testar ju lite sånt nu och har hört om flera som blivit mycket bättre av det.

• Liten med Mindre

Jo - jag tänkte läsa böcker för maken. :) Har hoppat över de avsnitten när jag ligger själv och läser på kvällen, för att inte trubba av sinnena. :D

Hoppla pållen!

Svar på tråden När märker man av det?