• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

är alla på lunch eller?

• mugglesfan

Men eg, om man tänker logiskt. När jag har badat så inte är tampongen blöt av vattnet sedan när man tar ut det. Det innebär ju att det är "stängt" därnere. Dessutom, även om ngn på badstranden skulle ha bakterier så sprids de ju ut i en väldigt stor volym - havsbad kan inte vara ngn fara. Däremot i en bubbelpool, där vattnet dessutom är varmt, kanske bakterier trivs väldigt bra. Det är nog lugnt...

BrudSommar: insjöfisk är också ok bara man inte äter det för ofta. Jag har ätit gädda en gång (tänkte inte på att det var insjöfisk). En gång så kan inte vara ngn fara.

• mugglesfan

Skönt för dig Snartis! Det lät ju lite konstigt om de skulle kicka dig som de har förtroende för, men man vet ju aldrig...

• Liten med Mindre

1500 för tur retur London låter väl rätt ok va?

"Normala" flygplatsser. :)

• Bröllopstokiig

Helt ok Mindre. Men jag kan säga att jag bokade med sas nu när jag ska till Frankrike, biljetten kostade nada. 440 kr hem tex från Geneve, men vi åker en måndagmorgon 06:30 hem, så inte på söndagen, det är ju dyrare då. Så tips är att åka hem måndagen i stället så kanske det blir ännu billigare.

• Bröllopstokiig

Kom på en sak ag kön, jag drömde att jag fick en dotter i natt. Så sjukt, jag drömde om hela förlossningen. Men en dotter, jag som tror det är en kille... Skummt!

• A.M.

Jag drömde också om förlossningar flera gånger ... och det blev omväxlande pojke och flicka ... Så det betyder nog inte så mycket! Däremot tror jag stenhårt på cravings-metoden!

• A.M.

Hallå vilken stiltje det blev här på fredagseftermiddagen! Just när jag har TID! Synd

• Vanilj

A.M. - vad går cravingsmetoden ut på?

• A.M.

Det är en hemsnickrad könsbestämningsmetod som hävdar att de som väntar en flicka är sugna på mastiga saker/onyttigheter som mackor med smör och bakverk, medan de som väntar en pojke är sugna på nyttiga saker som grönsaker och frukt ... Helt ovetenskaplig, men den stämmer enligt mina visserligen begränsade men ändå empiriska studier ...

Svar på tråden När märker man av det?