• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Cicci: Det blir en pojke det hör jag ju på dina cravings, och så har du inte mått dåligt (min pojkgraviditet var väldigt lättsam - och det syntes inte föränn det var 3 månader kvar ...)
    Kul! Vad ska han heta?

• mugglesfan

Enligt kineserna får jag också en pojk.

• mugglesfan

Jag tycker inte ni behöver varna för slajmigheter - tror att vi är vana vid det här laget. Man blir otroligt utbildad på slemklumpar mm

• mugglesfan

Fast jag blir lika glad för en tjej. Bara det är en frisk bebbe (floskelvarning! )

• Bröllopstokiig

Izzie, jag har inga barn, har 2 "änglabarn" skulle jag vilja kalla det för nu. De levde i 14 veckor.

Japp AM jag säger ju det, det är en liten junior där inne! Kille alltså! Jag har mått fantastiskt bra hela graviditeten och letat symptom. Hjärtslagen på 140 är ganska lågt (= kille) och sen dessa saker jag gillat att äta...
    Men vi har inga namn på kille! Min man vill Oscar, men jag tycker det är så vanligt nu för tiden.
    Det jag vill, hette ett gammalt ex till mig från England, och min man sa nyss att när jag tidigare var på fyllan så drog jag alltid upp honom (UPS), så jag kommer inte få igenom det... Han hette Philip.

• Snart så....

Hahahah jag ska oxå få en pojke...

Så det kanske stämmer som jag skrev igår?? Jag, Frullan, Cicci och Muggles kommer få killar

• Bröllopstokiig

Stämmer säkert snartis!!!! Kommer bli livliga fikastunder med massa bilar på borden!

• start september

Brudsommar,

testade negativt med cb digital på BIM-dagens kväll, men det tog max lång tid innan resultatet kom upp. Ska köra ett sådant på morgonen i helgen, det känns som det säkraste.

• BrudSommar2006

Efter det där testet så vet jag inte hur jag ska kunna bärga mig till nästa UL 10 mars. Om det inte går att se vad det blir då heller tror jag att jag kommer att bli lätt hysterisk...

• mugglesfan

BrudSommar: om det är så svårt att se vad det är för sort så är det nog en tjej - annars borde det synas tydligare kan man tycka. Men man vill ju VETA...

Cicci: vad kul att maggen börjar synas!

Svar på tråden När märker man av det?