• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Vad hette sajten på nätet där det gick att hitta billiga flygbiljetter? Tänker göra verklighet av London i maj.

Ska kolla SAS, men visst fanns det någon översiktssajt också? Fast jag vill inte hålla på och trixa med mysko flygplatser. Enkelt att transportera sig måste det vara. :) Blir bekväm på äldre dar.

• BrudSommar2006

September, ja, testa digitalt i helgen och se hur det blir, alltid säkrast.

Är jag den enda som ska ha en tjej enligt det där testet?

• Snart så....

glömde helt bort en sak som hände mig imorse, jag har växt ur min favvo-bh :(
    Har inte haft den på ca 1v och har haft lite små ont i brösten denna veckan.
    Så imorse fick inte allt plats....
    Gaahhhh måste ut och shoppa

• Liten med Mindre

Ja, grattis till magen förresten Cicci- Skönt att det artar sig. :)

• Izzie

Åh Cicci, vad ... ja vad ska man säga? Jättetråkigt att höra.
    Inte min mening att rota i det. Förstår att det måste varit otroligt jobbigt.

• Snart så....

hahaha cicci det blev som du trodde, att magen helt plötsigt skulle säga Ploff :D :D

• Izzie

Fly Me hade billiga biljetter i slutet av januari. Jag och mannen fyndade biljetter till Paris i början på juni. Men sen läste jag på aftonbladet att Fly Me låg risigt till. Hoppas att vi kommer iväg! Så mysigt med weekendresa!

• mugglesfan

Mindre: pröva www.reseguiden.se el www.flygvaruhuset.se

Förresten, ang bubbelbad när man är gravid så frågade jag min BM och hon sa att det är ok. Det man kan tänka på är att undvika bad i slutet på graviditeten för då kan det ha öppnat sig därnere (livmodertappen?). Dessutom kan man tänka på att när man gått lite längre så har hörseln utvecklats hos fostret och då kan det bli lite högt ljud därinne av bubbelbad. Men jag antar att den lillx säger till i så fall... *spark, spark*

• BrudSommar2006

Snart så, jag kan inte ha bygelbh längre utan har fått börja med sådana där otäcka tant-varianter i största storlek med läskig spets. Kupstorleken är dock densamma fortfarande. Värdelöst med sådan där spets, det syns ju under kläderna.

Muggles, eftersom den låg med navelsträngen mellan benen så var det helt omöjligt att se oavsett. Tänk om den ligger likadant fortfarande. BM försökte knuffa runt den så att den skulle byta ställning men hur den än for runt så låg navelsträngen kvar. Undrar om det är lättare att få den att röra på sig när den blivit större.

• mugglesfan

Jo om det har öppnat sig så är infektionsrisken högre, så då gäller att avstå från allt bad, även havsbad. SNYFT! Jag älskar att bada i havet på sommaren... Men jag kommer kanske att busa med det

Svar på tråden När märker man av det?