• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Så kan det också vara! Gömma sig för plusgamarna...som flyger omkring och spejar efter plus!

• sweetstreet

Jag ahr bara testat en enda gång och då kom tanten dagen efter...
    Jag gör inte om det!!!

Var så säker på att det var något, för jag hade värsta symptomen med värkande bröst etc. Och jag var 1 vecka (!) sen!!!!!! Så troligtvis var det tidigt MF?

• sweetstreet

Haha japp en plusgam är precis vad man är!!! :)

• Page

Jag står inte ut med spänningen så jag testar dag 35 och får besök några minuter efter!

• start september

Oj - jag är här. Jo, det är ett mycket svagt plus, maken håller med om det. Jag har mens, det vill säga det kommer rött blod, men lite mindre än vanligt. Jag vågar dock inte tro på det än.

Testar på nytt imorgon bitti - och ni är de näst första att få veta hur det går

• Izzie

Det lät ju misstänkt, Sweet! Så kan det absolut ha varit. I så fall kan du ju bli gravid iaf.

• Page

En vecka? Det är riktigt fult av tanten!!! Jag hade redan köpt barnvagn om jag hade varit en vecka sen.

• start september

Jag är testmaniac, har testat minst en gång alla våra fem försök. Jag har aldrig sett ett sånt här förut.

• Page

Åh...gamen kommer hålla tyst nu September men jag tittar in hit så fort jag vaknar!

• Izzie

Håller alla tummar jag kan Start september!

Ge fasen i att springa på toa i natt så du får bra morgonurin till testet bara!

Ska logga in så fort jag vaknar!
    Stor kram till dig!

Svar på tråden När märker man av det?