• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Får nog fråga Cicci i morgon i stället. I fall någon skulle verkligen skrolla bort kvällspasset! Hahahaha!!

• Page

*tittar på klockan* Är det dags för dig att åka hem snart? Började du med det nya experimentet förresten?

• Izzie

Ha ha, skrattar fortfarande åt era inlägg ang gynekologernas sniffande... Fy vad vidrigt. Lukta på någon annans flytningar måste ju vara det värsta nånsin. URK!

• start september

Sweet, detta är fjärde gången med RR. Första gången tog jag ingen RR, då fick jag en försenad mens och sedan störtblödning. Just nu letar jag ju mest förklaringar till varför det inte blir nåt. RR:en verkar inte ha hjälpt oss iallafall, så jag testar utan.

• Izzie

och gud var aktiva ni varit idag. Tog mig en timma att läsa igen. Tvära kast mellan ämnerna minst sagt. Men det är ju kul!

Känner heller inte av min ägglossning. Har en väldigt regelbunden cykel, och jag får utslag på ÄL-stickorna varje månad, men jag har inga symptom kring ÄL alls.

Som vanligt har jag heller inga symptom inför BIM men det är en vecka kvar. Tänk att jag nuförtiden kan känna lycka av att det hugger till i brösten ;) Man blir helt knäpp av det här.

• start september

Förlåt att jag är så egocentrerad, men jag kan inte riktigt släppa att jag har så konstig mens. Jag testade igår kväll negativt med CB digital. Det tog jättelång tid innan minuset kom. Nu ikväll tohg jag ett vanligt cb och får ett svagt plus. Minustecknet är starkt och det korsande svagt. Que?

Jag fortsätter väl testa, men det mest sannolika är väl att det är tidigt MF.

• Izzie

Har inte testat RR än, men måste erkänna att jag blir lite osäker på om jag ska göra det heller. Verkar som det för med sig en del taskiga biverkningar.

Någon av er som plussat efter att just ha använt RR? Hur åt ni då? Från mensens första dag?

• Page

Haha, ja, man blir lite symptomknäpp! En vecka kvar till BIM? Spännande tider!

Jag hade ont i brösten innan jag slutade med p-piller (hugg och värk) men det har slutat helt.

• sweetstreet

näe jag tänker inte ta RR något mer tror jag. Vill inte rucka på min cykel igen. Det räcker så bra ändå att man ändå cyklar i motvind och uppförsbacke. men måste ju inte försöka fixa rost på kedjan också...

• Page

Vad säger du September??? Svagt plus??

Svar på tråden När märker man av det?