• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Moppy

Sweet - jag är också ett kontrollfreak! För mig räcker det inte att ha stickor som mäter LH hormonet runt ÄL, jag vill veta att ägget verkligen släpper! kan man inte göra blodprov hemma :D faen man skulle gift sig med en gynekolog!

• Moppy

....skit vad skönt att ha 100% access till en gynekolog! VUL varje dag ;)

• mugglesfan

Ha, äntligen en ÄL-diskussion igen!

Beige flytning - låter misstänkt. Har inte du BIM redan nu Moppy?

Jag åt aldrig RR så jag vet faktiskt inte om det ändrar ngt. Men det är väl som med allt annat, det kan funka för vissa.

Sweet: antingen så hoppar dina ägg över denna månad el så är den bara sen. Vi hoppas på det senare!

• mugglesfan

Jo han hade fått jobba hårt den stackarn. "men ser du om ägget håller på och släpper?", "ser du ngt embryo?", "kan du känna om min livmoder har växt?" fniss...

Ja just det, var är Frejis?!

• mugglesfan

Hohooo...?

Nä jag skippade träningen idag. Det ser för jäkligt ut hemma, ouppackat från Trysil tom. Jag HATAR att packa upp. Oftast sker det ofrivilligt genom att jag behöver ngt av det som ligger i väskan och inte har blivit uppackat. Så småningom är väskan tom... Min man blir knäpp på mig ibland, han är mkt ordentligare. Fast hans väska är också ouppackad fortfarande. Ska nog ta tag i det.

• mugglesfan

En kul grej? När de blir lite större då

Jag bröt av länken för att inte det skulle bli en bred sida...

• mugglesfan

Aha, den hade ju garanterat fått plats. Ja ja där ser man...

• sweetstreet

Aaaah, Muggles,
    jag missade dig.
    Trodde du skulle träna. Jaja, jag fick ju en hel del gjort på jobbet iallafall. Klen tröst jag vet.

Moppy, ja en gynekolog tillgänglig hade ju inte varit helt fel. Eller en BM. En av mina vänner är BM men hon vet inte om att vi börjat barnverkstaden än. Jag är jättekluven till att berätta inför kompisarna. Hm. Jag tror jag hade gjort det om det bara varit "jag själv" som varit inblandad, men eftersom även min man är en stor del av detta projekt ;) så har jag hittills avstått från att "offentliggöra" våra försök. Han tycker detta är jätteprivat. I början tyckte han det kändes konstigt att jag hängde här också, men tyckte ändå detta var ok eftersom det inte är några här som känner honom (vad jag vet iallafall).

Svar på tråden När märker man av det?