• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Hehehe, är den tillräckligt tjock (såsen) så borde det vara möjligt!

• Snart så....

hahahah jag sa ju att det var knäppt!!!
    Allt annat kan vi äta ihop så just det kan jag extremt sug efter bara för att jag inte får äta det så ofta.

När jag var sjukskriven åt jag ofta det till lunch ahhaha

• Page

De där minifiskbullarna är helt ok!

• A.M.

mugglesfan:
    Pilates, frågade du om! JAg har testat - det är grymt effektivt. Kan säkert funka som gravidträning i en spec. graavidklass då. Och här i sthlm finns det babypilates (man tar med sig bebben och så ligger alla bebbarna brevid medan mammorna pilatiserar) HAr funderat på att börja ... vill så gärna smalna av till igenkännlighet. Och så att jag kommer i mina gamla jeans. Och är fin på bröllopet.

• mugglesfan

Jag kör på ett ställe som heter Fysiken här i Göteborg. De har gympa typ Friskis. Det är inte lika trendigt som Sats&co och saker heter mer jordnära som "Järngympa" (intensivträning med järnstång för extra styrka) istället för "Pump". Jag tror att pump är samma... Jag har tränat där sedan jag var student och det är billigare än Friskis och Sats men framförallt gillar jag ledarna och att det är mer vanligt normalt folk. Inga som är supertrendiga men de senaste träningskläderna och smink... (fördomarna flyger, jag vet )

• Page

Nu kommer jag att skriva många fiskbullsinlägg för att dölja det andra.

• Page

Oj, måste man inte ha superkondis för att stå ut med dessa pass?

• Snart så....

AM, hur lång tid kommer du ha på dig från förlossningen till bröllop?

Tänkte om 11 månader räcker som vi planerat??

• mugglesfan

Mannen tyckte jag skulle testa redan nu medan jag är mer rörlig och det har han säkert rätt i. Jag funderar på att prova. Det verkar så "lugnt" bara. Jag är mer hoppistuds och ta-i-så-man-spricker-tjejen Men testa kan man ju alltid.

JAg glömmer aldrig när jag testade yoga (fråga mig inte vilken sort för det har jag glömt). "Andas in" sa de och sedan skulle man göra en massa saker, typ sträcka ut ett ben bakåt, sträcka ut armarna mm. När hon sa "Andas ut" så förstod jag att man skulle ha hållit andan hela tiden medan man stod där och hade fullt upp med att balansera... Inget för mig!

• Page

Jag köpte några träningsdvd´s till min mamma i julklapp och nu har hon köpt sig fina och trendiga kläder som hon kan träna i. Hon hade lite problem att hitta matchande benvärmare! Hahahaha, jag kan se henne framför mig!

Svar på tråden När märker man av det?