• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Hahaha Muggles!!!!!
    Jag har också funderat på yoga men kommit fram till att jag nog itne är den rätta typen. Möjligtvis som "komplement" till annan träning, men jag använder träningen för att få ut mina aggressioner också ;) och då behöver jag lite mer ansträngande flås-studs-träning! :)

• mugglesfan

Benvärmare?! Då är hon väl riktigt inne då kan jag tänka mig... det har inte kommit till Fysiken än hehe

Jo man får nog ha lite kondition för de där passen, särskilt Järngympan som är 90min. Men Järngympan är ingen idé att gå på längre, jag får alldeles för hög puls numera, det körde jag tom v6 någonting. Nu går jag mest på Maxi&Medel - det är 2 ledare där en kör Medel- och en Intensiv-rörelser, så kan man välja vilket man vill. Jättebra för tex kompisar på olika träningsnivå. El för gravida som kämpar för att hålla sig i form - Medel kör tex oftast hopp-löst.

• sweetstreet

Förresten det där med dop och andra kyrkliga traditioner.

Jag tror att de flesta i Sverige inte är särksilt troende. Inte "aktivt kristna" så man går i kyrkan då och då för att lyssna på gudstjänster menr jag.

Men det är ibland svårt (omöjlig) att skilja på kulturella traditioner och religion eftersom detta är så ihoptvinnat med varandra.

• Page

Jag var med på ett Friskispass en gång i tiden. Kände mig bara som en stor klumpig elefant. Det var dessutom så otroligt jobbigt så jag beundrar verkligen alla som tar sig igenom ett sånt pass utan att kräkas.

• mugglesfan

Heej sweet! Kul att "se" dig! Har ju missat dig de senaste dagarna.

• Snart så....

usch har oxå provat yoga och det var verkligen hemskt!! åhh nu gör nu solhälsning A och andas
    Näääää aldrig igen!!!
    tacka vet jag step up :D

• Page

Hallå Sweetstreet! Alles gut? Uppdraget väl genomfört?

• Storasystern

Fiskbullar.... Njae. helst inte. Men det går att äta...

Har just kommit på att min kollega är gynekolog från början! Ha, vad många frågor jag ska ställa! :)

• Page

Hahahaha...nu vill jag också prova på yoga!!

• sweetstreet

Vi kommer inte att döpa några barn. Min man är verklgien "aktiv ateist" och skulle känna sig superfalsk om han måste säga att han ska fostra barnen till en kristen tro.

Vi gifte oss borgerligt också pga av detta. Själv är jag inte alls troende heller så jag har inga som helst problem med detta. Tycker snarare att det känns bra att han verkligen berättar hur han känner ang detta.

Det var när vi var på dop av kompisars barn som han efteråt sa att han verkligen itne kunde tänka sig att döpa ev framtida barn.

Däremot är han verklgien öppen för att personer är troende (oavsett religion) så jag ser inga som helst problem med om ens barn skulle bli troende i "vuxen" ålder. Detta skulle han respektera fullt ut. Det är mer hans eget samvete som säger ifrån och han vill inte "hymla" bara för att det är tradition. ;)

Svar på tråden När märker man av det?